A Heineken felfedi Budapest titkait

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 07. 17. 09:12

A Heineken szeretné arra inspirálni fogyasztóit, hogy keressenek új kalandokat és fedezzék fel mindazokat a különlegességeket, amelyeket a környezetük kínál, hiszen változatos, izgalmas lehetőségek százait találhatjuk meg ott, ahol élünk. A Heineken saját városunk titkait fedi fel a hazánkban most induló Cities kampányában, melynek reklámfilmje mától látható. A kampány részeként a világ nagyvárosait, köztük Budapestet megjelenítő limitált kiadású palackokkal is készül a márka.

„A Heineken fogyasztói főleg olyan fiatal felnőttek, akik ismerik városuk legjobb programjait, helyeit, és szeretnek, minden újdonságról és érdekességről értesülni. A Cities kampánnyal szeretnénk bemutatni a legjobb programokat, hogy fogyasztóink túlléphessenek a megszokásokon és felfedezhessék saját városuk különlegességeit” – mondta Nikola Sucur a Heineken márkamenedzsere.

Legyen szó szilveszteri lóversenyről, tematikus sétákról, éjszakai pop up bulikról, művészeti performanszokról, hajnali sporteseményekről, vagy városi párnacsatáról; Magyarország városai is bőven tartogatnak meglepetéseket. A márka legújabb reklámjában ezekhez hasonló izgalmas lehetőségekre hívja fel a figyelmet; hiszen el sem kell utaznunk ahhoz, hogy világraszóló élményekben legyen részünk. A Heineken átlagemberek és hírességek bevonásával ismerteti meg fogyasztóit az egyes városok programjaival, izgalmaival, hogy ezentúl senki ne maradhasson le az érdekességekről. A hely, ahol élünk jóval összetettebb, különlegesebb annál, mint, amit a mindennapokon kiélvezünk belőle. A Heineken mindenkit arra invitál, hogy fedezze fel városát, és hozza ki a legtöbbet, a cseppet sem szürke hétköznapokból is.

Cities

Kapcsolódó cikkeink