A halloween már jó ideje a kiskereskedelem nagy ünnepe
Korábban csak az USA-ban ünnepelték, ma már a világon viszont szinte mindenhol találkozni október végén halloweeni dekorációkkal, még olyan országokban is, amelyek hagyományosan nem ünnepelték a halloweent. Ma főként az édességek fogynak az évnek ebben a szakaszában.
Az ünnep, illetve a vele járó dekorációs elemek és jelmezek, jelentős részben az amerikai populáris kultúra hatására terjedtek el a világ számos pontján. Azonban néhány évtizeddel ezelőtt még Amerikában sem volt elképzelhető, hogy ekkora tömegek vegyenek részt a halloweeni kavalkádban.
Idén új rekord születhet Amerikában a halloweeni fogyasztói kiadásokban. A Prosper Insights & Analytics és a National Retail Federation közös kutatása szerintA LAKOSSÁG 70 SZÁZALÉKA KÉSZÜL ARRA, HOGY MEGÜNNEPLI A HALLOWEENT, A TELJES KÖLTÉS PEDIG ELÉRHETI A 10,6 MILLIÁRD DOLLÁRT IS– szemben a tavalyi 10,1 milliárd és a 2020-as 8,05 milliárd dollárral, ami még az inflációs hatás mellett is jelentős növekedés – írja az Origo a halloween kiskereskedelmi jelenőségét idéző cikkében.
Kapcsolódó cikkeink
Nem sok magyar boltlánc lesz nyitva március 15-én
Nyakunkon a március 15-i munkaszüneti nap, mely egyben az év…
Tovább olvasom >Így ünneplik a magyarok a halloweent
Itt a töklámpások, szellemes dekorációk, rémisztő, de ínycsiklandó édességek időszaka,…
Tovább olvasom >Rémes receptek halloweenra
Akármennyire szeretjük vagy ellenezzük, a Halloween kétségtelenül egy remek lehetőség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >