A fogyasztók szavazhatták meg a Hajdú grillsajt két új ízét

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 06. 03. 11:27

Az olimpiai aranyérmes Hajdú grill sajt új ízesítéseire a fogyasztók tehettek javaslatot a legnagyobb közösségi oldalon szervezett játék keretében. Egy hét alatt több mint 1200 szavazat érkezett. Az összesítés alapján, valamint a javaslatok tesztelését követően a chilis-fokhagymás, illetve a mediterrán fűszeres ízek kerültek ki győztesként. Az új sajtok ma már számtalan bolt polcain megtalálhatók.

3_grill sajtok 3D egyben (1)

2015 elején zajlott az a közösségi nyereményjáték, melynek során a fogyasztók hozzászólások formájában jelezhették, hogy milyen ízesítésű Hajdú grill sajtot látnának szívesen a boltokban. Olyan javaslatok érkeztek, mint például a bazsalikomos, a lilahagymás, a snidlinges vagy a diós ízesítés, a legtöbb szavazatot azonban a fokhagymás (263 szavazat), a chilis (214 szavazat), a medvehagymás (116 szavazat), valamint a zöldfűszeres (88 szavazat) ízek kapták.A gyártó − a javaslatokat figyelembe véve, több szintes tesztelést követően– két, teljesen új terméket dobott piacra: a magyar szívhez különösen közel álló pikáns, chilis-fokhagymás ízesítésű, valamint a hétféle illatos mediterrán fűszerrel megbolondított Hajdú grill sajtokat.

„Grill sajtunk eredeti ciprusi recept alapján készült,halloumi típusú sajt. A két új ízesítést nagy siker fogadta a vásárlók körében. Nem csoda, hiszen hosszas kísérletezést követően sikerült kidolgozni a végső ízesítéseket, így például külön-külön is kipróbáltuk a bazsalikomos, a chilis és a fokhagymás változatokat, mígnem a chilis-fokhagymás és a mediterrán fűszeres verziók mellett döntöttünk. Az alapanyagokra ezúttal is különös figyelmet fektettünk, így a legkiválóbb minőségű fűszerek kerülhettek a sajtokra. A klasszikus Hajdú grill sajtunk a 2014-es „Käsiade”sajtolimpián aranyéremben részesült, reméljük, hogy a két új ízesítés is elnyeri nemcsak a fogyasztók, hanem a szakma maradandó elismerését is” – mondta Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej Kft. ügyvezetője. Hozzátette, hogy a Kőröstej először szervezett olyan játékot, melynek tétje új termékek bevezetése volt, a nagy sikerre való tekintettel viszont a jövőben sem zárkóznak el hasonló kreatív, interaktív megoldásoktól.

Az új Hajdú grill sajtok számos élelmiszer-áruházban és független üzletben is megtalálhatók.

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek