A Durex a MoFilm közreműködésével indít online kampányt
Milyen hatással van rád a jó szex?- teszi fel a kérdést a Durex a héten induló online kampányában, melyre négy feltörekvő filmrendező adott választ, akik kisfilmekben osztják meg velünk, hogy szerintük miről ismerszik meg a jó szex – és az, akinek része volt benne.
A Durexet sokat foglalkoztatta az elmúlt években az a kérdés, hogy a jó szex milyen tartós hatással van az emberekre, és egy-egy fantasztikus együttlét mennyivel több az ágyban töltött fizikai érintkezésnél. Amikor ugyanis a nagyszerű szex veszi át az uralmat felettünk, az szó szerint átváltoztat. Ilyenkor rózsaszínben látjuk a világot, a hatása visszaköszön mosolyunkban, érzéseinkben és viselkedésünkben egyaránt.
A Durex a MoFilmet kérte fel arra, hogy ezt a különleges átalakulást megelevenítse a filmvásznon is. A MoFilm egy fiatal filmkészítőket tömörítő hálózat, mely a világ bármely pontján lehetőséget biztosít tehetséges filmkészítőknek, hogy szabadon engedjék fantáziájukat és kibontakoztassák tehetségüket. A Durex által közzétett „Valaki jót szexelt, kitalálod, hogy ki?” témafelvetésre több rendező készített rövidfilmet, melyek azokat a momentumokat ragadták meg, amikor képtelenek vagyunk levakarni arcunkról a mosolyt még a legalkalmatlanabb pillanatban sem, a szex utáni túláradó jókedvet vagy a reggeli diadalmenetet, mikor kilépünk az ajtón egy észbontó éjszaka után.
„Izgatottan vártuk a közös munkát a MoFilmmel, melynek nemzetközi hálózatához több mint 50.000 feltörekvő filmkészítő csatlakozott, hogy világmárkák által közzétett nyitott briefeken dolgozzanak közösen” – mondta Sipeki Vivien, a Durex márkamenedzsere. A kész kisfilmeket a Durex világszerte a hivatalos honlapjain és közösségi oldalain teszi közzé az elkövetkező hetekben. A filmek kitűnően szemléltetik, hogy a jó szex mindenkire más és más hatással van, mindenki máshogy éli meg azt, ugyanakkor vannak olyan dolgok, melyek minden esetben megegyeznek – a nagyobb magabiztosság, az ellazultság, valamint a kicsattanó és összetéveszthetetlen jókedv.
A Durex a filmek segítségével arra szeretné ösztönözni az embereket, hogy hagyják, hogy áthassa őket a jó szex ereje. Légy részese Te is!
A kisfilmek 2014. február 14-től hetente a következő oldalakon jelennek meg:
http://www.facebook.com/LoveSexDurex
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >