A Dove valódi tükröt tart a nők elé
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között. Az eredmények tükrében a márka szerint, ha egy nő jól érzi magát a bőrében, akkor boldogabb lehet, ezért a Dove idei kampánya is arra ösztönzi a hölgyeket, hogy vizsgálják felül a magukról alkotott véleményüket. Gyermekkori önmagukhoz hasonlóan legyenek büszkék valódi szépségükre, és életkorukra, hiszen anno mindenki büszke volt arra, ha 6, 8, vagy 10 éves lett. Ezt az őszinte, a külvilág elvárásait figyelmen kívül hagyó attitűdöt szeretné a márka népszerűsíteni a magyar nők körében 2014 folyamán is.
A Dove kutatásai eddig is egybehangzóan bizonyították, hogy a nők önmaguk legnagyobb kritikusai. A hölgyek mindössze 4%-a tartja magát vonzónak, és Magyarországon a helyzet még elkeserítőbb, hazánkban a nők mindössze 1%-a tartja magát gyönyörűnek. A márka az elmúlt hónapban is végzett egy globális felmérést, közel 8000 nőt kérdeztek meg arról, hogyan viszonyulnak saját tükörképükhöz. Az eredmények az eddigi felmérésekhez hasonlóan elszomorítóak; a „Tükrök” kutatás legfőbb tanulságai szerint a nők 90%-a rosszul érzi magát, amikor a tükörbe néz, pedig átlagosan naponta 50 percet töltenek tükör előtt, reggel a fürdőben, kirakatok előtt, visszapillantó tükrökben, liftekben. A megkérdezettek harmada sosem mosolyog, ha tükörbe néz, annyira elkeserítőnek látja tükörképét. Sőt, tízből hat nő kizárólag negatív jelzővel írja saját tükörképét (túl kövér) és egy ilyen reggeli rossz élmény tönkreteszi a hátralévő napjukat is.
A „Tükrök”-kutatás eredményei is arra ösztönözték a márkát, hogy a 2014-es év folyamán az eddigieknél is többet tegyen azért, hogy a nők azt lássák meg magukban, ami szép, ne pedig arra fókuszáljanak, amit kevésbé csábosnak gondolnak. Ennek érdekében a Dove videofilmekkel, rendezvényekkel, kiállításokkal és konferenciákkal is arra próbál rávilágítani, hogy az egészséges önbizalom az egyik kulcsa boldogságunknak, és önbizalmunk visszaszerzéséért elsősorban nekünk kell mindent elkövetnünk. A Dove hiszi, ha valós képet alkotunk önmagunkról, és elfogadjuk, kik és milyenek is vagyunk, sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb életet élhetünk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >