A CEWE kampányát az élet írja
Először készített szpotot hazánk piacvezető fotókidolgozással és fotókönyvkészítéssel foglalkozó cége. A CEWE filmjében igazi vásárlók szerepelnek.
Magas márkaismertség és folyamatosan növekvő kereslet jellemzi a CEWE márkát Magyarországon. A hazánkban mintegy 20 éves múltra visszatekintő német anyavállalatú cég 2005-ben vezette be a magyar piacra is fő márkatermékét, a CEWE Fotókönyvet, és mind ebben a szegmensben, mind a fotókidolgozásban vezető szereppel bír, csakúgy mint Európa 24 országában.
Mivel a fotókönyv készítés és rendelés jórészt digitalizált folyamat, így a CEWE értelemszerűen elsősorban az online csatornákon keresztül célozza meg a hazai fogyasztókat. Az online eszközök mellett eddig használt kommunikációs paletta – főként print és kültéri hirdetések, szponzoráció és PR-események, pályázatok szervezése – most először reklámfilmmel is kiegészül, azzal a céllal, hogy a márka egy még szélesebb közönséghez jusson el, illetve fogyasztóit a korábbitól eltérő módon szólítsa meg.
A filmből több verzió is készült, szponzorációs szpotként többek között az RTL, a TV2 műsorainál, és kábelcsatornákon is fog futni, míg a leghosszabb változat a közösségi média számára lesz elérhető.
A szpot érdekessége, hogy valós, hétköznapi emberek szerepelnek benne, akik valóban CEWE Fotókönyv vásárlók, s így hitelesen tudják elmondani saját tapasztalataikat, véleményüket a termékről.
„A cég nemzetközi koncepcióját követtük ebben, így nem castingon válogattuk a szereplőket, hanem a fotóik, fotókönyveik alapján kerestük a legmegfelelőbb vásárlókat. Örömmel mondhatom, hogy megtaláltuk a tökéletes szereplőket, egy kedves, élettel teli 2 gyermekes fiatal családot, amely örömmel vállalta a közös forgatást. Mint kiderült, ráadásul a család egy tagjának már volt is tapasztalata e téren” – tudtuk meg Ablonczy László kereskedelmi és marketing igazgatótól.
„Igazán jó hangulatban telt a forgatás, a férjemnek mérnök agya van, őt ennek a technikai része is már régóta érdekelte, így most végre ezt is átélhette. Bár a nap végére elfáradtak, de a gyerekeket is sikerült lekötni és az egész filmfelvétel egy életre szóló, családépítő élmény volt” – mesélte az egyik szereplő, Nemcsics Dóra, aki bár végzettsége szerint gyógytornász, de modellkedéssel foglalkozik.
A szpotok itt elérhetők:
Kapcsolódó cikkeink
A Henkel, a CEWE, a JYSK, a Rossmann és a DHL is segít a mélyszegénységben élő gyerekeknek
Már 6300-nál is többen fordították a figyelmüket olyan mélyszegénységben élő…
Tovább olvasom >Többszörös Superbrands a CEWE
Magyarország vezető fotókidolgozással és fotókönyv készítéssel foglalkozó cége, a CEWE…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >