Rózsaszín rozé-szemüvegen át – A nap képe

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 07. 10. 10:28

Nem gondoljuk, hogy a lengyel Luksemburkdizájnstudió által kifejlesztett, remek gegre épülő kiszerelés-koncepció erős márkaépítő eleme lenne bármilyen borászat marketingmixének, de az ötletet nem felejti el az, aki egyszer is látta. Az rosé boros üvegek címkéin az üres szemüvegkeretek a világ nagyobbik fele számára érthetően kommunikálnak, ugyanis a „rózsaszín szemüvegen keresztül látni a világot” kifejezés számos nyelvben szerepel. Ha valami, hát ez a gondolat feltétlenül pozitív asszociációkat kelt a vásárlóban, és vidám dolognak tűnik az „ígért” hatást ki is próbálni – valószínűleg a palackot a polcról leemelők, vagy a nyitásához készülők közül kevesen állják meg, hogy a szemükhöz emeljék a palackot. És hogy az elgondolás idővel kifullad? Nem baj, egy-két évig biztosan segít alaposan megkülönböztetni egy jó ár-értékarányú bort konkurenseitől!

Kapcsolódó cikkeink