7-Eleven: japán kényelem Indiában
A Japánban lassuló növekedés miatt a Seven & i Holdings japán stílusú 7-Eleven üzletet nyit idén Indiában, a családi üzemeltetésű kisboltok által uralt masszív piaci lehetőségeket kihasználva. A 7-Eleven egyesült államokbeli egysége franchise-megállapodásra lépett az indiai Future Group egyik leányvállalatával, a Future Retaillel.
Bár az üzletek száma még nem tisztázott, az első bolt Mumbaiban nyílik. Az új lokációkon túl, a Future Group egyes meglévő boltjait is 7-Eleven üzletté alakítja a Seven-Eleven Japan segítségével.
A kényelmi boltok Indiában Delhi körzetén kívül nem igazán elterjedtek, és néhány kivételtől eltekintve japán kiskereskedelmi szereplők jelenléte sem jellemző e piacon a külföldi vállalkozásokat érintő szigorú korlátozások miatt. A multibrand-kereskedőknek például kötelező helyi partnerrel rendelkezni, és a közös vállalkozásban részesedésük maximálisan 51%-ot tehet ki.
Kapcsolódó cikkeink
2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >