41 milliárd dollárt ér a Wal-Mart márkanév
A Brand Finance cég elemzői idén is összeállították a világ legértékesebb márkaneveinek listáját, melyet továbbra is az amerikai Wal-Mart áruházlánc vezet. A cég brit riválisa, a Tesco a 20. helyre esett vissza, a dobogón csak amerikai cégek vannak.
Wal-Mart, Google, Coca Cola, IBM, Microsoft – ezek a világ legértékesebb márkanevei a Brand Finance szerint. A szakemberek becslései alapján a Wal-Mart nevének értéke 41,37 milliárd dollárra tehető. A lista élmezőnyében a Google előretörése a legjelentősebb, a cég a tavalyi ötödik helyről ugrott fel most a másodikra. A Microsoft és az IBM ennek köszönhetően egy helyet rontott, akárcsak a Coca Cola.
A brit márkák közül a Vodafone-t tartják a legértékesebbnek, a tavalyi nyolcadik hely után most hetedikként rangsorolták 29 milliárd dolláros becsült értékkel. Ugyanennyire teszik az HSBC bank értékét, melyet a szakértők szerint a pénzügyi szektor válsága tépázott meg.
A Tesco négy helyet rontott, a tavalyi tizenhatodik után már csak a huszadik legértékesebb márkanév, de még így is olyanokat előz meg, mint például az Apple, a McDonalds vagy a Walt Disney.
Az utóbbi napokban több negatív hír is megjelent a Toyotával kapcsolatban, ugyanis a japán autógyárnak több millió gépkocsit kellett visszahívnia különböző hibák miatt. Ez azonban már nem játszott szerepet az idei lista összeállításakor, a cég változatlanul a tizedik legértékesebb márkanév – írja a Marketing brit szaklap nyomán az mfor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >