Magazin: 2020 áruházmenedzsmentje

Dátum: 2018. 04. 25. 07:43

A digitális korban született Z-generáció rövidesen belép a legnagyobb fogyasztói korcsoportba, és iparági szakértők szerint ez 2020-ra nagyobb változásokat hoz a kiskereskedelemben, mint az elmúlt 50 évJennifer Johnson, a Kronos Inc. retail és vendéglátás csoportjának igazgatója szerint ez nem pusztán az eladótér digitalizációját jelenti. Külön feladatként kell tekinteni a hatékony, többgenerációs munkaerő-állomány kezelésére, valamint a trendekhez igazodó boltmenedzsmentre. Ehhez már rendelkezésre állnak azok az innovatív eszközök, melyek fejlesztik a hatékonyságot, és így hozzájárulnak a magasabb eladási eredményekhez is.

forrás: retailcustomerexperience.com

Ezek egyik csoportja a mesterséges intelligencia és a tanulásra képes eszközök, melyek a legszéleskörűbb adatok elemzésével és rendszerezésével képesek az adott körülményekhez igazodva javaslatot tenni egy konkrét esemény, probléma vagy feladat optimális megoldására.

Másik rendelkezésre álló eszköz az ütemezéskészítő, amely, a munkaerő-­preferenciákat is figyelembe véve, a legoptimálisabb időbeosztást készíti el minden munkatárs számára, az áruházmenedzsment új megoldásainak harmadik nagy csoportjába pedig a mobileszközök tartoznak, melyek lehetővé teszik a gyors beavatkozást, az egymás közti, hatékony kommunikációt és az áruházon belüli rugalmas munkavégzést. //