2012 legjobb képei III. – A nap képe

Szerző: Trade Horeca Dátum: 2013. 01. 03. 17:37

Az év során számos képet és képsorozatot mutattunk be A nap képe rovatunkban; az év végéig ezek közül a legnézettebbeket, legjobbakat ismételjük meg – reméljük, olvasóink örömére.

Mi nem látni maga macskája!

Wicked Wok – leműfordítva Csintalan wok; ilyen néven sok helyen működnek kínai éttermek a világ angolul beszélő országaiban. A mi képünkön történetesen egy amerikai látható (pontosabban nem tudtuk beazonosítani a helyet), azaz inkább annak út menti reklámtáblája. Az alsó tábla felirata: „Nem, mi nem látni maga macskája! Többet nem kérdezni!” Hogy milyen marketingértéke van egy ilyen feliratnak, azon órákig elvitatkozhatna egy szakmai szeminárium akár két tucat kigyúrt reklámosa is, az biztos, hogy ritka szellemesen hívja fel a figyelmet bizonyos előítéleteinkre.

A létező legkocsmaibb játék

Nemrég befejeződött játszani is engedd sorozatunkból tudatosan hagytuk ki a beer pong „intézményét”, merthogy annyira amerikai és annyira speciális, hogy nálunk nem lenne sok esély a bevezetésére.
Pedig valahogy így képzelhették el a nagy sikert azok, akik a sörözői vendégekben élő homo ludenst próbálták megcélozni az elmúlt évszázadok során a nagyobb fogyasztás érdekében: a sörpingpong az USA-ban lassan kultikus kocsmai szórakozássá válik. A játék minden bizonnyal valamiféle kollégiumi játékként indulhatott hódító útjára, és minden benne van, amit egy kissé kapatos, vagy legalábbis játékos kedvű társaság élvezhet a sörözőben: sör, vetélkedés, változatosság, „férfias küzdelem”.

A sörösüveg négyszögesítése

A Heineken, annak ellenére, hogy ízvilágát úgy alakították, hogy a nők is élvezni tudják az italt, gyakran igazán macsó kreatív ötletekkel lepi meg fogyasztóit – legyen szó szellemes reklámokról, promóciós eszközökről, vagy, ahogy mostani példánkban, modern termékkiszerelésről. Az új üveghez nem kell kommentár…

Kapcsolódó cikkeink