Tizenkét POPAI-díj által erősödött az STI Group

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 10. 17. 11:24

Alátámasztva az értékesítés terén tanúsított kreativitását és szakértelmét, az STI Line nagy sikert aratott a 2014-es POPAI Egyesült Királyság és Írország versenyen a Tower Hotelben, Londonban, október 9-én. Ebben az évben, amikor a verseny erősebb volt, mint eddig valaha, a vállalat nyolc kategóriában 12 díjat nyert – amely a legjobb teljesítménynek minősül a verseny története során.

STI_GroupAz Unilever, Mondeléz, NET-A-PORTER, Clarins, Westland és Weetabix boldog kollégái csatlakoztak az STI Line szakembereihez, hogy együtt ünnepelhessék a közösen elért sikert. A tíz jelölést négy arany, három ezüst és három bronz díjra váltották a következő kategóriákban: Otthon & Kert, Egészség & Szépség, Cukrásztermékek és Fenntarthatóság. Az öröm tovább fokozódott, amikor „Az év displaye” eredményeiről lehullott a lepel az este végén: a hat díjból kettőt az STI Line partnereinek, az Unilevernek és a Mondeléznek ítéltek.

„A múlt évben elért rekord után, ez a kivételes végeredmény az STI Line-t megkérdőjelezhetetlenül vezető szakértőként pozícionálja azoknak az ügyfeleknek a körében, akik hasonló sikereket kívánnak elérni” – mondja Paul Clarke, ügyvezető igazgató. „Ezek a díjak rávilágítanak arra, hogy a tapasztalatokat és felismeréseket megosztani ambiciózus márkagyártókkal lehetővé teszi számunkra, hogy eredeti és sokkal lényegesebb, hatékonyabb in-store aktivitást érjünk el. Hihetetlenül hálásak vagyunk ügyfeleinknek és mérhetetlenül büszkék vagyunk az egyedülálló szakértőcsapatunkra.”

A 70 különböző vállalattól beérkezett több mint 220 nevezés kapcsán a zsűri minden kategóriában olyan kreatív POP-megoldásokat keresett, amelyek lenyűgözik a vásárlókat, kommunikálják a márkaértékeket és mérhető hatással rendelkeznek az értékesítés szempontjából.

Az aranyérmes MondelézCadburyEaster Van azzal vívta ki az elismerést, hogy rendkívül jól lekerekített és kivitelezett koncepciónak minősült, amely a fogyasztókból elkötelezettséget vált ki mókás dizájnjának és kreatív elemeinek köszönhetően.

A hatalmas Resolva flakon, amely kizárólag kartonból készült a WestlandHorticulture számára, szintén aranyérmet nyert erős márkaképviselete és ötletes formavilága által: hatása az értékesítésre és az általa biztosított járulékos hely elismerésre méltó.

Az Unilever Lotus F1 biztonsági tálca F1 mini autókkal felszerelve nyerte a harmadik aranyat. A koncepció igazán inspiráló példája a POP-megoldásoknak, amely egyedülálló megkülönböztetést és erős márkajelenlétet biztosít.

Az utolsó aranyérmet a Mondeléz által kifejlesztett Sustainabin kapta, amelyet a „frontok nyerteseként” jellemeztek. Fantasztikusan alkalmazható egység, amely lehetővé teszi a márkajelenlét kiterjesztését, értékes hely spórolható meg általa, ösztönzi az értékesítést, ugyanakkor csökkenti a káros környezeti hatásokat.

„Köszönettel tartozunk minden márkapartnerünknek az együttműködő hozzáállásért, amely lehetővé tette számunkra, hogy ilyen hatékony in-store displayeket fejlesszünk ki” – mondja Andy Starr, értékesítési igazgató. „Ez tényleg igazi csapatmunkát jelent, a kezdeti elképzelésektől a szállításon át a kereskedelmi aktivitásokig, és szerencsések vagyunk, hogy ilyen nagyszerű szakemberekkel dolgozhatunk együtt.”

A CadburyEaster Van és a Lotus F1 tálca megkapta „Az év displaye” elismerést az este méltó zárásaként.

20 POPAI-díj 2014-ben

A POPAI Egyesült Királyság és Írország versenyen elnyert díjakkal együtt az STI Group összesen 20 POPAI-díjat, köztük két Global POPAI-díjat nyert 2014-ben. „Nagy örömünkre szolgál a POPAI-díjak által közvetített siker számunkra” – mondja Aleksandar Stojanovic, az STI Group értékesítési és marketingigazgatója. „A több országban, illetve több kategóriában megszerzett elismerések azt bizonyítják, hogy az STI Group az igényes ügyfelek erős partnere minden iparágban.

Kapcsolódó cikkeink