Újbuda terasz

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 09. 05. 08:00

Metróépítési munkák miatt még egy ideig komoly árokrendszer választja el a külvilágtól a Fehérvári út felől a júniusban nyílt Újbuda teraszt. A hihetetlen ütemben fejlődő környék legújabb vendéglátóhelyének vezetőit ez a tény nem különösen zavarja – a maga anakronizmusával is teljesen 21. századinak nevezhető söröző-cukrászda-gyorsétterem terveiknek megfelelően működik. Vállaltan nem akarnak trendi hely lenni, pillanatnyi divatokat követni; a berendezés dizájnjában modern, de az üzlet más szakmai jegyei konzervatív elgondolásra utalnak. A cél láthatóan nem a lehető legtöbb vendég leültetése volt. A pincérek nyakkendőben, nem tolakodó udvariassággal szolgálnak fel.
A koncepció működik: a 25–45 év közötti korosztály is örömmel fogadja a megszokottnál nagyobb figyelmet, no meg az induláskor kissé „nehéz magyarosra” sikeredett étlap gyors átalakítását. A jól eladható házi készítésű limonádé és tea remek promóciós eszköznek bizonyul, kár, hogy az Újbuda egyéb marketingkommunikációs tevékenységének nemigen látni nyomát.
A helynek erőssége az enteriőrje is: a 130 személyes belső teret pillérekkel, álmennyezeti síkokkal, burkolatváltásokkal kreatívan választották vizuálisan háromfelé. A bisztrókiépítésű söröző divatos minimálelemeit klasszikus szín- és formavilággal ötvözték.
Budapest, Fehérvári út 168–178.

Kapcsolódó cikkeink