Lánchíd klub banner

A Lánchíd Klubot 2003 őszén 12 olyan csúcsvezető hozta létre, akik az FMCG piac meghatározó szakemberei kereskedői, gyártói vagy szolgáltatói területen. Az egyesületi formában működő klub tagjai nem cégüket képviselik, hanem magánemberként szövetkeztek a bennük felhalmozódott szakmai tudás, tapasztalat és piacismeret továbbadására és közkinccsé tételére. Küldetésük, hogy a feldolgozók és értékesítők együtt segítsék át az értéklánc többi szereplőjét, összekötői, tanácsadói szerepet betöltve.

 

A Klub munkájába az alapítás óta eltelt időben újabb 25 szakmai tekintély kapcsolódott be. Az egyesületet a tagok saját adózott jövedelmükből működtetik.

A klubtagok 2004. óta évente egy alkalommal élelmiszer-gazdasági konferenciát szerveznek, ahol intézményi, piackutatói és további élelmiszer-ágazati szakemberek bevonásával vitatják meg az aktuális kérdéseket.

2007-től folyamatosan, minden év szeptemberének utolsó hetében, közösen konferenciát szerveznek a Trade magazinnal, Tapolcán, a Hotel Pelionban, Business Days néven.

A Trade magazin által 2007-től rendszeresen megrendezésre kerülő szakmai vacsorákat aktív részvételükkel támogatják. A Business Dinners célja, hogy az élelmiszergazdaságot érintő aktuális kérdésekről olyan meghívott klubon kívüli szaktekintélyekkel szervezzen a szaklap beszélgetést, akiknek véleményét, meglátásait, az FMCG piac döntéshozói hallani szeretnék. A klub eredeti küldetését ezen a rendezvénysorozaton keresztül is igyekszik megvalósítani.

A rendezvények mellett fontos aktivitása a klubnak, hogy megszületett a Lánchíd Tudástár. Ennek keretében olyan külföldi művek is elérhetők ma már magyar nyelven, amelyek a cég vezető menedzsereinek, az értékesítői és marketing kollégáknak a mindennapi életben segítenek hatékonyan ellátni feladataikat, megoldást találni a felmerülő problémákra.