Vissza a nyárba az új mangóízű XIXO jegesteával
2015 őszén ismét új ízzel bővül a XIXO jegestea portfóliója, a csipkebogyó kivonatot is tartalmazó új, izgalmas ízkombináció mangó ízben készül a megszokott XIXO minőségben.
A XIXO márka már az indulása óta folyamatos innovációkkal jelentkezik. A nyár egyik sikere a lychee ízű zöldtea volt, amellyel egy újabb szegmensben mutatta meg valódi erejét a brand. Az év második jelentős termékbevezetése a csipkebogyó kivonatot tartalmazó mangóízű jegestea, amellyel visszaköszön a nyárhangulata az emberek életébe és a páratlan ízkombináció kiemeli a fogyasztókat a szürke, téli hétköznapokból.A csonthéjas mangó a legízletesebb egzotikus gyümölcsök közé tartozik. A csipkebogyó kivonat, mely Magyarországon az egyik legjobb C-vitaminforrás, segít a meghűléses betegségek megelőzésében, illetve immunerősítő és roboráló hatású.
A páratlan íz együttessel a nyár köszön vissza, amit a dinamikus, meleg színeket használó dizájn tovább erősít. A termékbevezetést komoly ATL marketing kampány kíséri, a XIXO Mangóízű jegestea hamarosan a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Jana citromízű jegestea
Senki sem tud ellenállni a Jana jegestea-termékcsalád új citromos ízének.…
Tovább olvasom >Fuzetea Mangó-Ananász
A Fuzetea limitált nyári ízei közt egy ismerős termékkel találkozhatnak…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >