Újra szenzációs ízzel jelentkezik a KITKAT: végre megérkezett a zöld Matcha teás változat Magyarországra is!
Számos európai ország után már nálunk is elérhető a japán fogyasztók egyik kedvenc csokoládéja, a Matcha teás zöld KITKAT. A Nestlé újdonsága a Távol-Kelet népszerű ízeit kombinálja az ikonikus ropogós ízvilággal.
Japánban a KITKAT szerelmesei már több mint 350 ízvariációval találkozhattak, jelenleg is 40 fajta „szerencsét hozó” csokoládé közül válaszhatnak. Pedig a KITKAT nem tekint vissza nagy múltra Japánban, az első eperízű variáció 2000-ben jelent meg a polcokon, amit folyamatosan újabb és újabb innovációk követtek – többek között narancsos, ananászos, banános, hokkaido dinnyés, szaké, wasabi – és persze zöld tea ízű, utóbbiból hét különböző változat is gazdagítja a választékot. Érdekesség, hogy a helyi piacon az újdonságok rövid ideig kaphatók és néhány havonta váltják egymást.
A japán KITKAT rajongók egyik legkedveltebb ízvariánsa, az Európában nemrég megjelent Matcha teás KITKAT immár Magyarországon is kapható, a fogyasztók első körben az ALDI üzletekben találkozhatnak vele, de május folyamán már megtalálható lesz több nagyobb láncban is országszerte
A Matcha porított zöld teából főzött hagyományos italt a kifinomult teaszertartás részeként már évszázadok óta fogyasztanak Japánban. A Matcha zöld teás KITKAT bársonyos fehér csokoládéval készül,aminek köszönhetően zamata édes és aromás. Az európai piacra a helyi ízlésvilághoz legjobban igazodó változat kerül, amely UTZ tanúsítvánnyal rendelkező kakaóbab, valamint természetesen Japánból és Kínából származó valódi Matcha zöld tea por felhasználásával készül.
Az új termékbevezetés a rózsaszínű KITKAT Ruby, azaz a rubin csokoládé 2018-as európai megjelenését követi, mellyel a Nestlé az új világtrendekre nyitott fogyasztók növekvő igényeit elégíti ki.
Japánban az egyetemen a felvételizők úgy tartják, hogy a KITKAT szerencsét hoz a vizsgán. A szokás Kjúsú szigetéről ered, mivel az ottani dialektusban a csokoládé neve úgy hangzik, mintha azt mondanánk „Kitto kacu to! ”, azaz „Tuti nyertes!” A Nestlé becslései szerint minden harmadik diák vásárol KITKAT szeletet a vizsgák előtt, és minden ötödik be is viszi magával.
Kapcsolódó cikkeink
80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Garden Gourmet Falafel
Megérkezett a Garden Gourmet Falafel! A számos európai országban nagy…
Tovább olvasom >Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >