Újabb luxusmárkák Budapest divat főutcáján
A Gucci, a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani után idén várhatóan a francia Sephora és az angol BodyShop is üzletet nyit a budapesti Andrássy úton.
A régi kis üzletek
összenyitásával új, a luxusmárkák
igényeinek is megfelelő nagyságú és
minőségű üzlethelyiségek jöttek létre.
A Tőzsdepalota-beruházás további luxuscikk
gyártók és kereskedők figyelmét
irányította a magyar fővárosra. Jövőre
várhatóan tovább bővül a Budapesten
fellelhető luxusmárkák száma.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >