Új marketingvezető a Coca-Cola Magyarországnál
Czigler Katalin lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új marketingvezetője. A szakember három éve dolgozik a vállalatnál, ahol márciusi kinevezését megelőzően kereskedelmi vezetőként tevékenykedett.
Korábbi posztján Czigler Katalin fő feladatai közé tartozott a kereskedelmi stratégiák fejlesztésének és implementálásának vezetése, ami mellett számos innovációs projektet is levezényelt. Ezt megelőzően a Henkel nemzetközi márkamenedzsereként a szépségápolási globális stratégiai üzletágban dolgozott és a Taft márka innovációiáért, menedzsmentjéért és monitoringjáért felelt. Előtte a Procter&Gamble szájápolás és női higiénia üzletág régiós kategóriamenedzsereként járult hozzá a közép-európai kereskedelmi modell kialakításához és adaptálásához a magyar, horvát és szlovén piacon. A szakember karrierjét az USA-ban, a Franchise Management Services Inc-nél kezdte. Pénzügy szakon mesterdiplomáját a Pécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, az USA-ban pedig egyéves szakmai gyakorlaton vett részt. A Coca-Cola Magyarország új marketingvezetője a magyar és az angol mellett folyékonyan beszél horvátul is.
“Különösen fontosnak tartom, hogy a szerteágazó és dinamikusan változó fogyasztói igényeket és üdítőfogyasztási alkalmakat a portfóliónk építésével a lehető legrelevánsabb termékkínálattal tudjuk kielégíteni. Célunk, hogy növeljük az alkoholmentes italkategóriát és tovább erősítsük vezető pozíciónkat. Az elmúlt évek eredményességének titka a csapatban rejlik. Ezentúl is azon dolgozom majd, hogy az ország egyik legjobb marketingcsapata legyünk, akik az elődeikhez hasonlóan a Coca-Cola rendszerén belül bárhol a világon megállják a helyüket.” – mondta Czigler Katalin.
Czigler Katalin Leszkay-Kovács Renátát váltja, aki a jövőben a vállalaton belül regionális portfóliófejlesztésért lesz felelős.
Kapcsolódó cikkeink
Ismerjük meg az energia körforgását a Coca-Cola segítségével!
A Coca-Cola Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság és a tudatos fogyasztás…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >