Új marketingkönyv: Értékteremtés 4.0
Az Akadémiai Kiadó gondozásában jelent meg a marketingben jól ismert szerzőnek, Rekettye Gábornak új könyve Értékteremtés 4.0 címmel. A szerző törekvése már a címválasztással is az, hogy bemutassa a negyedik ipari forradalomnak nevezett korunk kihívásait, veszélyeit és lehetőségeit.
A digitalizáció által vezérelt új korszak radikálisan változtatja meg a termékek és szolgáltatások előállítását és kereskedelmét, illetve a vevők értékelvárásait. A vállalatoknak lassan tudomásul kell venniük, hogy az az út, amelyen a vevők a márka megismerését követően eljutnak a vásárlási döntésig, alapjaiban változott meg. Olyan új érintkezési pontok alakultak ki, amelyek alapvetően határozzák meg a fogyasztók döntéseit, és ha vállalatok nincsenek ott ezeknél az érintkezési pontoknál, akkor versenyhátrányba kerülnek.
Rekettye Gábor szerint ahhoz, hogy egy-egy termék vagy szolgáltatás sikeres legyen, nem elég az, hogy a vevők igényeit funkcionálisan jól elégítse ki, még az sem, ha mindezt attraktívan (szépen csomagolva) teszi; a siker ma már azt is megkívánja, hogy a termék pozitív vevőélményt nyújtson. Ez pedig a márkával és a céggel kapcsolatos mindennemű találkozások során alakulhat ki a vevőkben. Ha a termék jó minőségű, attraktív és ehhez pozitív vevőélmény társul, akkor alakulhat ki a lojalitás.
A színes fotókkal és ábrákkal vonzóvá tett elméleti ismereteket mintegy harminc szemelvény és nyolc valós esettanulmány teszi gyakorlatorientálttá. A könyvet jó szívvel ajánljuk a gyakorlatban dolgozó szakembereknek. //
Kapcsolódó cikkeink
Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek…
Tovább olvasom >Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >