Új, limitált kiadású Fanta: ismét hódít a bodza íz
A Fanta idén tavasszal egy régi „ismerőssel”, a Fanta Bodzával lep meg minket. A Fanta üdítőital-családhoz limitált kiadású tagként csatlakozik az új íz.
Ahogyan azt a márka kedvelői már megszokhatták, az állandó ízek, a narancs, a citrom és a vadmálna mellett a Fanta évente limitált kiadású ízvariánsokkal is jelentkezik, ezúttal a Fanta Bodzával. A bodza ízű Fanta-val már korábban is találkozhattunk Magyarországon, és az akkori nagy sikerre való tekintettel tavasztól ismét elérhető lesz a boltok polcain.
A Fanta továbbra is játékosságra buzdít mindenkit, így a májustól látható új Fanta Bodza tv reklám szintén a játékosságra fókuszál.
Az állandó, megszokott ízek mellett az új bodza ízű üdítőital március közepétől már elérhető lesz a boltokban 0,5 literes PET palackban, nagyobb kiszerelésben pedig áprilistól lesz kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Márkák a ringben
Csütörtök délután Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója „Brand Footprint…
Tovább olvasom >A cseh Kofola üdítő gyártója megvásárolta a Pivovary CZ Csoportot
A csehországi üdítőital-gyártó Kofola CeskoSlovensko az ország ötödik legnagyobb sörgyártójának,…
Tovább olvasom >Szakszövetség: tovább csökkent az üdítőitalok cukor- és kalóriatartalma Magyarországon
A gyártók önkéntes vállalásai nyomán Magyarországon 2022-ben tovább csökkent a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Innováció a légi szállítmányozásban: egy új átvilágítási szolgáltatásnak köszönhetően könnyebb lehet a gyógyszerexport a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott…
Tovább olvasom >