Új ízzel jelenik meg a Coca-Cola Zero
A boltok polcain és a vendéglátóhelyeken egyre többen találkozhatnak áprilisban az „új íz” feliratú cukormentes Coca-Cola verzióval – írja az mfor.hu.
Több mint 10 év után változik a Coca-Cola zero íze. A vállalat kutatói az eredeti bevezetés óta folyamatosan dolgoztak azon, hogy a már korábban is használt összetevők arányainak módosításával még közelebb hozzák a cukormentes verziót az eredeti Coca-Cola ízéhez. Az év elején bejelentett „Egy márka” stratégia részeként ez a második jelentős lépés annak érdekében, hogy a lehető legtöbb fogyasztót győzzék meg a cukormentes termékek kipróbálásáról.
„Az összetevők listája, így a címkén feltüntetett összetétel is változatlan maradt az új zero verziónál, a továbbfejlesztett recepttel és íz-keverékkel mégis sikerült közelebb kerülni az eredeti Coca-Cola ízéhez. A nemzetközi fogyasztói tesztek rendkívül jó eredményeket hoztak, így bízunk benne, hogy Magyarországon is egyre többen próbálják majd ki a cukormentes verziót azok közül, akik az eredeti Coca-Cola íz szerelmesei” – mondta a váltással kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.
A 2017 elején bejelentett „Egy márka” stratégiának megfelelően a vállalat már nem kezeli külön márkaként a Coca-Cola cukormentes verzióit, hanem a vásárlók kezébe adja a választást. Ez a megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. A Coca-Cola tavaszi kampányában például Mihalik Enikő szupermodell és a 2016-os „A Dal” nyertese, Freddie is a cukormentes zeróval jelenik majd meg. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >