Új Herbal Essences kollekciók
Látványos sajtótájékoztatón mutatta be a Procter & Gamble kibővült samponmárkáját, a Herbal Essences kollekciót, június 10-én.A márka erőssége az illat, amely a hajmosást élményszerűvé varázsolja. A termékcsalád fő célcsoportja a tizen- és huszonéves korosztály, ezt tükrözik az egyes variánsok játékos elnevezései is.
Az 5 új kollekció (sampon, balzsam, illetve 4 esetben hajpakolás) július elsejétől kapható a kereskedelemben.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
FELIX Deliciously Sliced nedves macskaeledel
2024-ben új upper prémium termékcsaláddal bővül a Felix portfóliója. A…
Tovább olvasom >XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Baileys Tiramisu ír krémlikőr
Baileys Tiramisu, desszert egy pohárba töltve. Felséges Baileys ír krémlikőr…
Tovább olvasom >