Új Hellmann’s Street Food termékcsalád
Megjelent az ÚJ egykezes Hellmann’s dresszingtermékcsalád a minőségi Street Food ételekhez. Kiszerelésének köszönhetően elősegíti a gyorsabb kiszolgálást, az egyik kéz a flakonon, a másik pedig kiszolgálja a vendégeket, ezzel növelve a vevői elégedettséget. Az új dresszingek 5 különböző ízben elérhetőek, barbecue, fokhagymás, ketchup, mustár és majonéz, amelyek remekül mutatnak egymás mellett az egységes és trendi arculatnak köszönhetően.
Bevezetés hónapja: 2018. június
Kapcsolatfelvétel: Unilever Food Solutions; T.: 06-1-465-9300;
web: www.ufs.com
Kapcsolódó cikkeink
Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
FELIX Deliciously Sliced nedves macskaeledel
2024-ben új upper prémium termékcsaláddal bővül a Felix portfóliója. A…
Tovább olvasom >XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Baileys Tiramisu ír krémlikőr
Baileys Tiramisu, desszert egy pohárba töltve. Felséges Baileys ír krémlikőr…
Tovább olvasom >