Új csomagolásban kaphatók a Tihany Válogatás és Karaván márkák termékei
Az eddigieknél hangsúlyosabban jelennek meg a termékfotók, és az új színvilágnak köszönhetően letisztultabb képet nyújtanak a Tihany Válogatás és Karaván sajtok új csomagolásai. A Pannontej Zrt. népszerű termékeinek újragondolt csomagolásai már megtalálhatók az üzletek polcain.
Ínycsiklandó termékfotókkal újult meg a Tihany Válogatás
A Tihany Válogatás név a hazai sajtfogyasztók számára ma már egyet jelent a camembert sajttal. Ezért is volt fontos a márka számára, hogy a termékek még látványosabban jelenjenek meg az üzletek polcain. A másik kitűzött cél az volt, hogy az egyes termékek színvilága segítse a különböző íz variánsok könnyebb megkülönböztethetőségét. Így mind a 9 termék jellegzetes, de egymással is jól harmonizáló színt kapott. A lágy vonalvezetésű új dobozokon a termékfotók is jobban előtérbe kerültek.
„Azúj trendnek megfelelően az idei év termék innovációi – a Tihany Krémes és Aromás, illetve a Tihany Krémvarázs – már a megújult márkadizájnnal összhangban lévő csomagolást kaptak.” – tájékoztatott Gábor Andrea a Pannontej Zrt. Marketing igazgatója
Tüzes, füstös márkavilág
A Karaván márka esetében talán még radikálisabb a változás. A megújulás során inkább a racionális termékelőnyök kihangsúlyozása kerül előtérbe, ezzel a magas színvonal és minőség asszociációja a cél. Az új csomagolásokon továbbra is az ínycsiklandó füstölt sajt fotók vannak a középpontban, de a háttérben már a bükkfával való füstölés eszközei láthatók. Az eddig is határozott színvilágot még tüzesebbre cserélték, mely jobban illeszkedik a márka megújult arculatához.
„A Karaván csomagolások arculatváltása egyben egy első lépés is egy markánsabb márka kommunikáció irányába. A jövőben az eddiginél határozottabb irányvonal képviselése a célunk, amely még egyértelműbben kommunikálja majd a Karaván márka értékeit a fogyasztók számára.” – tette hozzá Gábor Andrea.
Kapcsolódó cikkeink
Betétdíjas palackok? Még mindig rengeteg a csomagolási szemét az élelmiszeriparban
Az első betétdíjas palackok megjelenésével elindult az átmeneti időszak, amely…
Tovább olvasom >A fenntartható csomagolás szerepe az élelmiszerveszteség és -pazarlás megelőzésében
A fenntartható csomagolás megvalósítása kulcskérdés a Föld jövője szempontjából. Az…
Tovább olvasom >Ma már a tengerentúlra és Japánba is Sz. Variáns csomagolásban érkeznek a minőségi borok és a porcelánok, de még a habszifonok is
Mit tegyek? Takarítsak ki? – tette fel a kérdést Szakál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz Kft. élére
Dunai András több, mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG…
Tovább olvasom >Mostantól szombaton is szállít a csomagautomatákba az eMAG
A péntek este kilencig leadott megrendelések esetében nem kell többé…
Tovább olvasom >Létezik bárki számára elérhető pesto is
Bár sokan szeretnék levenni a jóminőségű termékeket a boltok polcairól,…
Tovább olvasom >