A tokaji borvidéket is népszerűsíti az EU-Kína Turisztikai Év
Számos európai világörökségi helyszín mellett a tokaji borvidéket is népszerűsíti a pénteken kezdődött EU-Kínai Turisztikai Év (ECTY) című program a távol-keleti országban.
A Welcome Chinese pénteki közleménye szerint a program a magyarországi helyszín mellett egyebek között a Rajna völgyét, Versailles-t, Berlint és számos ókori építményt is népszerűsít.
A program kiemelt partnere és marketingeseményeinek főszervezője ismertette, hogy az olaszországi Velencében üzleti és vállalati vezetők, valamint európai és kínai hivatalok képviselői tárgyalnak a vízumigénylés könnyítéséről és a légi összeköttetések erősítéséről.
A program ösztönözni kívánja az üzleti csúcstalálkozókat és partnerkeresőket, valamint a célzott reklámkampányokat annak érdekében, hogy megismertesse az európai idegenforgalmi kínálattal a távol-keletieket. A programhoz kapcsolódóan digitális platform is indul, amelyen a kínaiak megoszthatják egymással európai tapasztalataikat és élményeiket.
Hangsúlyozták, hogy Kína 2012 óta vezeti a külföldön legtöbbet költő turisták ranglistáját, és a második helyen áll a kiutazó turistaforgalmat tekintve, ezért kiemelkedő növekedési lehetőség Európa számára. Hozzátették, hogy az Európa iránti érdeklődés nagyon erős Kínában, az onnan érkezők száma hamarosan megközelítheti az évi 13 milliót. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kínára figyel a Carlsberg
A dán Carlsberg, amely az előrejelzéseket felülmúló éves bevételről számolt…
Tovább olvasom >Hazánk tovább erősíti az agrárkapcsolatait Kínával
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a Kína és Magyarország közötti mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Fidelity: Japánon és Indián Ázsia szeme
Kína jövőbeli fejlődése a régió legnagyobb bizonytalansági tényezője, de messze…
Tovább olvasom >További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >