To go

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 17. 08:00

Érdekes próbálkozás a nemrégiben nyílt Bartók Béla úti étkezde: egy krumplira specializálódó üzlet megszűnése után az egyik tulajdonos megtartja a helyet, és új koncepcióval magyar vendégeknek, magyar árakkal, magyar stílusban, viszont „nemzetközi” elemekkel jócskán megspékelve újranyitja. Ez a To go.A McDonald’s közvetlen közelsége a helyiség „adottsága”, tehát a nagy vetélytárshoz képest kell mást nyújtani. Amit ez a gyorsétkezde ad, az a friss alapanyagból készült belga sült krumpli óriási szószválasztékkal, és a sok hasonló elemből összeállított ételek első pillantásra rendkívül változatosnak tűnő, eklektikus kínálata. Van az elnyűhetetlen hamburgerekből is tucatnyi. Választható többféle menü vagy „komplett tál”, de a Világkonyha rovatban – a működtetők semmit nem bíznak a véletlenre – gyros, chili con carne, sőt sztrapacska is.

To Go

To Go

A névhez illő „elvitelre”-forgalom a fogyasztási adatokat nem mérő tulajdonos szerint a teljes forgalom közel harmada, mindehhez többféle szállítóeszköz is a pultos rendelkezésére áll. A kissé túl bőnek tűnő kínálat még alakul; a nyitás óta voltak változások az adagok nagyságában, árában és a menük rendszerében.

Budapest XI., Móricz Zsigmond körtér 2.
Tervező: Nagy Péter • Konyha: Somogyi Márk

Kapcsolódó cikkeink