Téliesít a XIXO
A XIXO három éves piaci jelenléte alatt folyamatosan újabb és újabb innovációkkal jelentkezik. Az idei téli szezonra ismét limitált szériás különleges ízkombinációjú jegesteákat vezet be. Az új, birsalma-méz és a karamella-mogyoró ízeket, kifejezetten a hűvös, téli időjárás ihlette.
2016-os év a XIXO számára az innováció éve volt. A tavasszal debütált fémdobozos ice teákat nyáron a szintén 250 ml-es kiszerelésű cukormentes XIXO Soda követte. A hideg idő beköszöntével pedig ismét új, limitált kiadású teákkal találkozhatnak a fogyasztók. Kinek ne esne jól a téli íz, amely akár jegesen, akár forrón is fogyasztható. A XIXO legújabb, termékei a különleges mogyoró-karamella és birsalma-méz ízvilágukkal a meghitt családi étkezések tökéletes kiegészítői.
Az újítások nem csak a termékek portfólióján figyelhetők meg, hanem azok csomagolásának dizánja is fokozatos fejlődésen ment át. Idén a termékek címkéjének tipográfiája és az ízesítések grafikai megjelenése már új, modern köntöst kaptak. Nyáron pedig a XIXO Soda terméknél figyelhettük meg a logó lágyabb megjelenését. Ez az új lekerekített márkajelzés a mostani limitált kiadású téli teák esetében is visszaköszön a címkéken.
Kapcsolódó cikkeink
XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Jana citromízű jegestea
Senki sem tud ellenállni a Jana jegestea-termékcsalád új citromos ízének.…
Tovább olvasom >Fuzetea Mangó-Ananász
A Fuzetea limitált nyári ízei közt egy ismerős termékkel találkozhatnak…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >