Tavaszi nagytakarítás a Hűvösvölgyben, CIF módra
Tiszta környezet, boldog emberek. Ebből az egyszerű felismerésből indult útjára a CIF globális takarító programja, melynek során közösségi terek és épületek nyerhetik vissza egykori fényüket. Első magyarországi projektjük a budai Gyermekvasút hűvösvölgyi végállomásának megtisztítása és rendbetétele volt.
Környezetpszichológiai vizsgálatok szerint igenis hatást gyakorolnak ránk a minket körülvevő terek: szép és rendezett környezetben jobban megy a munka, kevesebb a baleset, nem érzünk akkora stresszt, egyszóval boldogabb az élet.
Ezt a gondolatot formálta kampánnyá a CIF: a világméretű projektbe olyan ikonikus, látványosan megtisztítható tereket és épületeket vontak be, melyekhez szinte mindenkinek van érzelmi viszonyulása és amelyek megérdemelték már az alapos takarítást, karbantartást. A kezdeményezés számos pontját elérte a világnak, így vált tisztává Rio de Janeiro Krisztus-szobra vagy a londoni O2 stadion sátortetője.
Az Unilever cégcsoport alá tartozó márka kampánya idén Magyarországra is megérkezett. Első projektjük a MÁV Gyermekvasút – Hűvösvölgyi végállomás fogadóépületének csinosítása volt. A tisztítás az épített részen túl annak környezetére is kiterjedt: a vasúti pálya alatt átvezető gyalogos aluljárót is professzionális takarítóbrigád vette kezelésbe. Az apróbb befejező munkálatokat lelkes önkéntes csapatok végezték, amelyek tagjai a gyermekvasutasok, Unilever dolgozók és a projekt kommunikációs partnerének, Magyarósi Csaba vloggernek követői voltak, akiket YouTube videójában ösztönzött arra, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz:
A kampány célja, hogy a későbbiekben több hazai helyszínt is bevonjon. Ehhez kapcsolódóan pályázatot hirdettek, melyben olyan civil szervezetek jelentkezését várják, akik megszépülésre váró közösségi tereket javasolnak.
A pályázat részleteiről további információ a www.ragyogjonmagyarorszag.hu oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >A Liquid IV italmárka gyártásába invesztál az Unilever
A Unilever szerint az ellátási lánc rugalmasságának biztosítása a Liquid…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >