Szombathelyre került a „Három a magyar” főnyereménye
Öt kisboltot üzemeltető kereskedő, Beszterczi Balázs nyerte a 450 ezer forint értékű Mol-üzemanyagkártyát a METRO-hálózatban lebonyolított „Három a magyar” nyereményjáték fődíját. A MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. és a METRO Kereskedelemi Kft. négyhetes közös akciójában 11 cég vett részt termékeivel. A kiskereskedőket megcélzó nyereményjátékban egyszerre egy-egy kartonnal kellett vásárolni három gyártó promócióban szereplő árucikkeiből. Az akciót a METRO-újságokban, áruházi másodkihelyezésekkel, microsite-on, mailben és online hirdették. A gyártók az akció ideje alatt érdemi forgalomnövekedést tapasztaltak a játékban szereplő termékekből, a vásárló kiskereskedők pedig kedvezően fogadták a sok, garantált, értékes és választható nyereménykínálatot.
A nyertes a szombathelyi METRO-ba jár vásárolni heti öt alkalommal, az akcióba Mizo tej, Naturaqua ásványvíz és Globus konzerv vételével kapcsolódott be. A kisboltokat működtető családi vállalkozás vezetője a szüleitől vette át az üzletet. Beszterczi Balázs szerint a kisboltok nincsenek könnyű helyzetben a kereskedelmi versenyben, amelyben a vevőkörükkel kialakult személyes és barátságos kapcsolatra tudnak a leginkább építeni.
Kapcsolódó cikkeink
Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >