Szeretettel tálalva: új kampányt indít a Tesco
Március 8-án elindult a Tesco új kampánya, amelynek középpontjában az áruházláncban kapható minőségi élelmiszerek, és az ebből – szenvedély, gondoskodás és szeretet hozzáadásával – készített finom ételek állnak. A „Szeretettel tálalva a Tescótól” kampány minden hónapban más és más történeten keresztül mutatja be, az ételek milyen fontos szerepet töltenek be a vásárlók életében.
„A Tescónál az étel mindig is a szenvedélyünk volt. Büszkék vagyunk a kínálatunkban található élelmiszerek minőségére, és tisztában vagyunk vele, ezeknek milyen meghatározó szerepe lehet abban, hogy összehozzák az embereket” – mondta Pártos Zsolt, a Tesco magyarországi ügyvezető igazgatója. „A ’Szeretettel tálalva’ kampány az ételeket teszi működésünk és a vásárlóinkkal való párbeszédünk középpontjába” – tette hozzá.
A Tesco új kampányában bemutatott történetek a vásárlók szokásaira épülnek. Az első, márciusi történet középpontjában a sült kacsa receptje áll – egy olyan húsvéti étel, amit együtt fogyaszthat el a család az ünnepi asztalnál.
A havonta más kiemelt „Szeretettel tálalva” történet mellett a vásárlók további kedves történetekkel is találkozhatnak majd a rádióban, a digitális csatornákon, a közösségi portálokon és az áruházakban. A Tesco által megosztott ételek receptjei és hozzávalói elérhetők lesznek a nagyobb áruházakban, valamint az online bevásárlás során, így a vásárlók könnyedén elkészíthetik ezeket a fogásokat otthon is. A történetek megszületését a vásárlók inspirálták, de a kampány során az áruházlánc olyan receptekről is mesél, amelyeket a Tesco partnerei, szállítói vagy egy-egy, a Tesco által támogatott nonprofit szervezet ajánlott.
A kampányt az Ogilvy&Mather készítette, a médiavásárlásért a Mediacom felel. A kampány televíziós, rádiós, nyomtatott, kültéri, áruházi és digitális felületekre készült Közép-Európában. Az első televíziós reklámot az izlandi rendező, Arni Thor Jonsson jegyzi.
Kapcsolódó cikkeink
BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >