Szállás.hu: a magyarok ötöde járt nudistastrandon
Ötből egy magyar járt már nudistastrandon, kétszer annyi férfi, mint nő – derül ki a Szállás.hu legfrissebb, MTI-nek küldött felméréséből.
A portál felmérése szerint a nudisták mintegy kétharmada 41 éves vagy annál idősebb, 20 százaléka 31 és 40 év közötti, és mindössze 12 százalékuk 30 alatti.
Az erre kijelölt területeket használók fő motivációja a naturista elvekhez, a szabadsághoz, a természetközeli állapothoz köthető – idézi a közlemény Keresztes Nórát, a Szallas.hu marketing menedzserét.
A kutatás szerint minden második nudista bátran meztelenkedik, nem érez ezzel kapcsolatban szégyellni valót.
A felmérésből kiderült: a legtöbben párjuk társaságában látogatják a nudistastrandokat, kempingeket, csak jóval kevesebben vannak azok, akik barátokkal vagy egyedül mennek, esetleg a családdal közösen. 45 százalékuk csak napozik vagy strandol meztelenül, de 55 százalékuk akár pőrén sportol, vagy egy szál semmiben látogat el a büféhez is. A nyaralás tervezésekor egyébként csak minden második naturistának számít, lesz-e az úti cél közelében textilmentes lehetőség.
A kutatás szerint a válaszadók harmada már tetten ért nyilvánosan egymásnak eső szerelmeseket. A pikáns történetek jellemzően nem nudistáknak kijelölt helyekről erednek, hiszen a nyilvános szex tilos a naturistastrandokon is. Inkább elhagyatott tengerparti szakaszokon, sziklákon, csónakban, vízibiciklin kaptak már rajta párokat.
A válaszadók egyetértettek a nudista helyek kialakításával, és abban, hogy a naturisták számára nincs elég lehetőség ma Magyarországon. A legnépszerűbb hazai kijelölt helyek a balatonberényi Naturista Strand és Kemping, a délegyházi Naturista Oázis Kemping és a sziksósfürdői Naturista Strand.
A Szallas.hu felmérésében mintegy 1300 kitöltő vett részt. Az eredmények a lakosság nudizmussal kapcsolatos véleményét reprezentálják. A Szállás.hu által közvetített forgalom 2017-ben 23,5 milliárd forint volt, míg 2016-ban 16 milliárd forintot tett ki – közölte a cég korábban az MTI-vel. A portálnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, havonta kétmillióan keresik fel, öt kontinens 175 országának szálláshely-kínálatát közvetíti. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ez okozza a legnagyobb kihívást otthon a magyaroknak az IKEA felmérése szerint
Szeretnénk rendezett környezetben élni, de sokaknak okoz nehézséget az otthonuk…
Tovább olvasom >Lényegesen optimistábbak a közép-európai pénzügyi vezetők a Deloitte felmérése szerint
A Deloitte friss felmérése szerint a közép-európai pénzügyi vezetők sokkal…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés teret teremt a „zökkenőmentesebb” fizetési formátumoknak
Egy új globális felmérés szerint a hitelkártyás és betéti kártyás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élénkül a gasztroturizmus Magyarországon a szakértők szerint
Élénkül a gasztroturizmus Magyarországon, egyre többen érkeznek az országba azért, hogy…
Tovább olvasom >A család, a csapat és én
Az Év Vendéglőse díjat idén a soproni Erhardt Étterem, Panzió…
Tovább olvasom >Ide járnak a magyarok nyaralni az előszezonban
Az Invia.hu utazásközvetítő közleménye alapján az első negyedévben általában az…
Tovább olvasom >