SuperShop: új marketing vezetővel erősít Magyarország legnépszerűbb többvállalatos hűségprogramja
Csongovai Tamás személyében – 2018 augusztusától – új marketing vezető erősíti a SuperShop csapatát.
Tamás az FMCG szektorban szerzett több évtizedes operatív és vezetői tapasztalatot. Kereskedelmi-marketing tudása, fogyasztó orientált személete garancia mind a programban résztvevő Kártyabirtokosok, mind a Partnerek számára, hogy a jövőben is a legjobbat kapják.
A SuperShop program számos területen újított az elmúlt években, mind a Partnervállalatok, mind az általuk üzemeltetett eladáshelyek – szolgáltatások köre folyamatosan bővül!
Immár közel 3 millió kártyatulajdonos használja Magyarország legnagyobb törzsvásárlói programját és 16 kereskedelmi partner közel 800 üzletegységében fogadják el a hűségkártyát. Az igények magas színvonalú kiszolgálása érdekében a nyolcszoros SuperBrands, hétszeres Business SuperBrands díjas program nemcsak a vásárlók, hanem a partnerek számára is számos előnyt biztosít. Működése során többek közt létrejött az FMCG szektor egyik legnagyobb, kizárólag a Program partnerei számára elérhető és folyamatosan aktualizált fogyasztói adatbázisa. A kereskedelmi és szolgáltató szektorban tevékenykedő partnerek – az aktuális jogszabályoknak maradéktalanul megfelelve – szegmentált vásárlói csoportokat célozhatnak meg marketing stratégiáikkal, erősítve törzsvásárlóik hűségét. A SuperShop informatikai rendszere megszerezte az ISO 27001 tanúsítványt, amely garantálja a partnerek és a kártyabirtokosok megbízható, magas szintű kiszolgálását.
Kapcsolódó cikkeink
Ha nyár, akkor fesztivál!
Összeállításunkban megszólalnak a legjelentősebb hazai fesztiválok képviselői, akik megosztják az…
Tovább olvasom >Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive…
Tovább olvasom >Még több életerőt nyer a Nutriversum márkája az SAP Emarsys marketingautomatizációs rendszerrel
Teljesen önerőből, alig 10 év alatt vált meghatározó márkává a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >