Superbrands-díjat kapott a SPAR
Kilencedik alkalommal nyerte el az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet a SPAR Magyarország. A szakértő zsűri mellett a fogyasztók véleményére is kíváncsiak voltak a szervezők a kiválasztás folyamán.
„A Superbrands-díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hisz azt igazolja, hogy a SPAR Magyarország a fogyasztók érdekeit és a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési stratégiája eredményes. Az elmúlt években számos olyan beruházást hajtottunk végre, amelyek révén modern üzletekbe térhetnek be a vásárlók nap mint nap. Idén több mint 23 milliárd forintot fordítunk a hálózatunk fejlesztésére. Az elnyert díjak és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR, mint márka legfontosabb értéke az innováció és a minőség, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival. Ezt a filozófiát jelenítjük meg idei kommunikációnkban is”, hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands program ma már világszerte 90 országban működik, Magyarországon először 2004-ben díjazták azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással. A díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >