Superbrands-díjat kapott a SPAR
Kilencedik alkalommal nyerte el az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet a SPAR Magyarország. A szakértő zsűri mellett a fogyasztók véleményére is kíváncsiak voltak a szervezők a kiválasztás folyamán.
„A Superbrands-díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hisz azt igazolja, hogy a SPAR Magyarország a fogyasztók érdekeit és a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési stratégiája eredményes. Az elmúlt években számos olyan beruházást hajtottunk végre, amelyek révén modern üzletekbe térhetnek be a vásárlók nap mint nap. Idén több mint 23 milliárd forintot fordítunk a hálózatunk fejlesztésére. Az elnyert díjak és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR, mint márka legfontosabb értéke az innováció és a minőség, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival. Ezt a filozófiát jelenítjük meg idei kommunikációnkban is”, hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands program ma már világszerte 90 országban működik, Magyarországon először 2004-ben díjazták azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése 2017-ban is kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással. A díj olyan pozitív visszajelzés a márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.
Kapcsolódó cikkeink
Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Nébih: tortellinit hívott vissza a SPAR
Nem jelölt allergén (földimogyoró) jelenléte miatt a SPAR Magyarország Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >