Okos hajkefe és bőrtapasz
A párizsi Viva Technology konferencián mutatta be a L’Oreál csoport legújabb technológiai fejlesztéseit. A Lancôme legújabb szolgáltatásával például személyre szabottan képes megmondani, hogy bőrtípusunkhoz milyen alapozó kell. Ehhez beszkennelik a fogyasztó bőrtónusát, majd egy szoftver segítségével meghatározzák a bőrtónushoz tökéletesen passzoló színt, melyet helyben ki is kevernek. A La Roche-Posay a My UV Patch szenzort mutatta be, mely bőrre ragasztva figyeli az UVA- és az UVB-sugárzást. Az adatokat a mobiltelefonnak továbbítja, ahol tanácsot ad a helyes napozáshoz, figyelmeztet, mikor kell bekenni bőrünket naptejjel. A szenzor egyes fényvédő termékekhez csomagolva lesz megvásárolható Magyarországon.
A rendezvényen bemutatták a Kérastase fejlesztését is, a világ első digitális technológiával felszerelt hajkeféjét. A Hair Coach beépített mikrofonja a fésülés hangjait figyeli, a terheléscellák a hajra és fejbőrre nehezedő erőt mérik, a különböző érzékelők pedig a fésülési szokásokat elemzik. Minden információt egy mobilalkalmazásba gyűjt a rendszer, melyeket összesítve egy hajminőségi mutatószámot kapunk, valamint személyre szabott tanácsokat és termékajánlásokat.
Kapcsolódó cikkeink
Navracsics Tibor: a turisztikai fejlesztéseket tájazonos módon kell megvalósítani
A turisztikai fejlesztéseket környezet- és tájazonos módon kell megvalósítani, úgy,…
Tovább olvasom >Csaknem 1,2 milliárd forintból újult meg a Mátravasút
Mintegy 1,2 milliárd forint kormányzati támogatással, 2018-tól két ütemben újult…
Tovább olvasom >Felavatták a Nébih új állatházát és magas biztonsági fokozatú kutatólaboratóriumát
Dr. Nobilis Márton élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkár és Dr.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évente 35 billió euróra kárt okoz az éghajlatváltozás
Az éghajlatváltozás hatásait kutató potsdami PIK Intézet (PIK) tanulmánya szerint…
Tovább olvasom >Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >