Saját márkák amszterdami randevúja
„Saját márkák világa” címmel rendezi a PLMA (Saját Márkák Marketing Szövetsége) hagyományos vásárát Amszterdamban május 21–22-én.
Százhúsz országból több mint 15 ezer látogatót várnak; szuper- és hipermarketek, valamint diszkontok, drogériák képviselői mellett importőröket és exportőröket, gyártókat, tanácsadókat, kereskedelmi képviselőket és csomagolási, illetve dizájnszakértőket.
Bio, vegán, laktóz- és cukormentes
Aki elmegy akkor Amszterdamba, a RAI kiállítási központban „kereskedelmi show”-nak nevezett rendezvényen több mint 2600 kiállító céggel találkozhat, ami rekordot jelent a vásár történetében. FMCG-termékek gyártói és beszállítói hetven országból mutatják be élelmiszer-, valamint non-food termékeiket. Hatvanegy nemzeti és regionális standon élelmiszert és italt közel 1800 kiállító cég mutat be; további 450 cég egészséget szolgáló vagy szépségápoló szert; több mint 300 háztartási vegyi árut; ugyanannyi pedig háztartásban használatos, illetve barkácsoláshoz való eszközöket.
„A trade show kiállítói reflektálnak a legújabb fogyasztói trendekre is” – mutat rá a szövetség közleménye. – „Közel 600 kiállító cég biotermékeket kínál, több mint 250 vegán vagy vegetáriánus ennivalókat, közel 200 laktózmentes élelmiszert, további 150 pedig cukormenteseket.”
Speciális kategóriáknak nevezik a szórakozást szolgáló kínálatot, állateledelt és a kedvenc állatok tartásához szükséges eszközöket, továbbá egyes összetevőkkel vagy csomagolással kapcsolatos árucikkeket.
Hatvan kereskedelmi lánc bemutatója
„Figyeld a zsongást” – ez a mottó az idei vásáron. Ráirányítja a figyelmet arra a több ezer beszélgetésre, amelyet a kiállítási csarnokokban kereskedők és kiállítók egymással folytatnak a világ legnagyobb PL-bemutatóján.
Tizenöt kiállítási csarnokban kap helyet a „Saját Márkák Világa”. A könnyebb tájékozódás érdekében három nagy tematikus tömböt alakítanak ki a RAI-központban. Az Európa komplexumba élelmiszereket szánnak. A Holland komplexum a non food termékeké lesz. A Park Complexben mindkét árucsoport kiállítói helyet kapnak.
Speciális attrakciónak nevezi a PLMA sajtóközleménye az „Idea Supermarket” néven rendezendő kereskedelmi show-t. Hatvan kereskedelmi lánc Európából, az USA-ból, Latin-Amerikából, Afrikából és Ázsiából mutatja be saját márkás termékeinek választékát. Ott lesz látható az a különleges display is, amelyen a „Nemzetközi Elismerés a Kiválóságért” nevű díjat elnyert termékeket lehet majd megismerni.
A díj magasra értékeli azokat a kiváló food és non-food saját márkás termékeket, amelyeket tavaly vittek piacra szupermarketek, hipermarketek, diszkontok, drogériák vagy szaküzletek.
Az érdeklődők megnézhetik a PLMA Új Termék Expóját is, ahol több mint 600 innováció mutatkozik be a szakma nyilvánosságának.
A vásár nyitása előtti napon a PLMA rendez egy szemináriumot a RAI Forum Zaal termében. Ott egyrészt szakértők az ipar helyzetéről fognak előadásokat tartani, másrészt kihirdetik a 2019. évi „Elismerés a Kiválóságért” díj nyerteseinek nevét.
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Egyre több a minőségi növényi alapú saját márkás termék
A PLMA adatai szerint az európai saját márkás eladások 2023-ban…
Tovább olvasom >Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >