Romlott a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban
A korrábinál kedvezőtlenebb kilátások miatt romlott a fogyasztói bizalom az Egyesült Államokban februárban – ez derült ki a Michigan egyetem szokásos havi felméréséből, amelynek előzetes eredményét pénteken tették közzé.
A Michigan Egyetem fogyasztói hangulatindexe 95,7 pontra csökkent februárban a januári 98,5 pontról. Az index előzetes értéke 96 pont volt.
Az összesített index elemein belül az aktuális kondíciók megítélése romlott a fogyasztók körében. A mutató 111,2 pontra csökkent februárban a januári 111,3 pontról.
A kilátások megítélését számszerűsítő mutató 85,7 pontra romlott a januári 90,3 pontról. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Javult a GfK januári német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által vártnál jelentősebben javult a nürnbergi GfK gazdaságkutató…
Tovább olvasom >Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak…
Tovább olvasom >A nyerstej termelői átlagára 20 százalékkal csökkent egy év alatt
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2023 augusztusában az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >