Rólunk

hermann-zsuzsanna2017-ben már a XII. évfolyamába lép a Trade magazin. Az elmúlt időszakban igyekeztünk bizonyságot adni arról, hogy a Trade magazin olyan előnyöket kínál lapszámról lapszámra, amelyekkel nem rendelkezik jelenleg más az FMCG-szaklappiacon.

A szerkesztőségi és menedzseri stáb jól ismert szakemberekből áll, akikkel az elmúlt 20 évben együtt szereztünk tapasztalatot ezen a piacon, bár nem feltétlenül egy lapot képviselve.

A napi fogyasztási cikkek piacáról szóló magazin üzleti döntéshozók számára készül a legkisebb gyártó, forgalmazó, kereskedő vagy gasztro partnerünktől a legnagyobb cég menedzseréig, cégvezetőjéig, és természetesen minden számukra fontos szolgáltató- vagy termelővállalkozás döntéshozójáig. Fókuszba a gyártót és a számára legfontosabb értékesítési csatornákat helyezzük: a kis- és nagy kereskedőket, valamint a horeca egységeket.

Elérésükre országos, folyamatosan ellenőrzött adatbázist használunk. A Trade magazin nyomott példányszáma lapszámonként 23 000, terjesztett példányszáma 22 749 auditáltan (2016. I. fv. MATESZ audit).

Szakmai elismerést jelent számunkra, hogy a Trade magazin a korábbi években megrendezett Foodapest és Hoventa kiállítások állandó partnere volt, és az ezeket felváltó nemzetközi Sirha Budapest szakkiállítás stratégiai partnere és hivatalos lapja lett. A 2018 tavaszán megrendezésre kerülő következő Sirha Budapest kiállításra így ismét speciális lapszámmal jelentkezünk majd!

A www.trademagazin.hu címen naponta friss hírekkel várjuk az érdeklődőket – a magazinhoz hasonlóan – magyar és angol nyelven. Hírlevelünket Magyarországon és világszerte 5000 partnerünk, olvasónk e-mail címére küldjük el minden munkanap. Honlapunk látogatottsága napi 2000-2500 fő, megtalálható rajta szaklapunk digitális kiadása is.

2016-ban a párizsi SIAL kiállításra jelentünk meg már sokadszorra Trade magazin Global angol nyelvű mellékletünkkel, amely az adott év októberi lapszámának része. 2017-ben a kölni Anuga melléklettel folytatjuk majd összeállításunkat. A mellékleten keresztül a hazai piacról, termékekről, kereskedelemről és fogyasztásról tájékoztatjuk a külföldi érdeklődőket. Munkánkat sokban segíti, de még inkább elismeri, hogy tagja vagyunk a World Tour by SIAL nemzetközi szakmai csapatának (korábbi nevén SIAL d’Or), amelybe 30 ország vezető szaklapja mellé Magyarországról a Trade magazint választották a szervezők.

Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Trade magazin 2016-ban elnyerte a Business Superbrands díjat.

Rendezvényeink többségét a Lánchíd Klubbal együttműködésben indítottuk, és szervezzük ma is.

A Business Days négynapos konferenciánk évi egy alkalommal képet ad a jelenlévőknek az élelmiszer-gazdaság helyzetéről, a kereskedelem aktuális terveiről, a márkák legújabb innovációs törekvéseiről, valamint a kommunikációs megoldások trendjeiről.

A cégvezetőknek rendezett Business Dinners üzleti vacsoráinkra a szakma számára fontos személyeket hívunk meg beszélgetőpartnernek.

A trade marketing munka elismeréseként hoztuk létre „Az év legsikeresebb promóciója versenyt. Az eredményhirdetéshez szakmai nap és díjátadó kapcsolódik.

Együttműködő partnerei vagyunk a Trade Marketing Klubnak, amelynek keretében évente egy konferenciát és több klubülést szervezünk olyan kollégák számára, akik fontosnak tartják, hogy értékesítési vagy marketingmunkájukban a trade marketing szakmai alapokon is helyet kapjon. 2009-ben hirdettük meg először „Az év trade marketingese” versenyt és díjat.

2015-ben hirdette meg hivatalosan a Trade magazin és a Trade Marketing Klub az első SuperStore versenyt, amely célja, hogy évente egy alkalommal díjazzuk a legharmonikusabb koncepcióval kialakított értékesítési pontokat, amelyek célközönségük igényeit leginkább kielégítik, és mind kialakításukban, megjelenésükben, mind képviselt értékeikben harmonizálnak. A díjátadásra minden évben a szakma legnagyobb eseményén, a Business Days konferencia gálavacsoráján kerül sor, ahol a legsikeresebb SuperStore átveheti a Store of the Year díjat is.

Alapító tagja vagyunk a POPAI Magyarország Egyesületnek, ahol a tagok közös célja a vásárláshelyi marketingkommunikáció, az eladáshelyi tevékenységek hatékonyságának megértése, növelése (www.popai.hu).

A Trade magazin 2016-ban ismét megjelentette a dohányforgalmazók számára készített mellékletét, Trafik Trade néven. Célunk, hogy olyan üzleti információkkal, elemzésekkel lássuk el a forgalmazásban érdekelteket, amelyek hiánypótlók a magyar dohánypiacon, és szakmai támogatást is nyújtanak e vállalkozói körnek. A Nemzeti Dohányboltok számához igazított, időszaki kiadványt csak a dohányforgalmazók számára tesszük elérhetővé, zártkörű terjesztéssel.

A Trade magazin sikeréhez a jövőben is szükségünk van az Ön együtt működésére, visszajelzéseire és partnerségére. Kérem, használja lapunkat, vegye igénybe szolgáltatásainkat, és adjon lehetőséget, hogy bizonyíthassunk az Ön számára is!

alairas
Hermann Zsuzsanna
ügyvezető-főszerkesztő
Trade magazin – a szaklap