Trade Marketing Klub 2016 eseménynaptár

Kedves Kollégánk, Partnerünk!

A Trade Marketing Klubban szeretünk olyan előadásokat szervezni a klubtagok (és „külsősök”) számára, ahol valami újdonságot hallhatnak, megismerhetik az új külföldi trendeket, eredményes promóciók, in-store megoldások tervezését, kivitelezését ismerhetik meg.
Emellett gyakran hívunk olyan előadókat, akiknek látszólag nincs közük a trade marketinghez vagy értékesítéshez, mégis közvetve hatással lehetnek a résztvevők munkájára, fejlődésére vagy egyszerűen csak olyan érdekes előadók, hogy még évek múlva is emlegetik az előadásukat.

2016-ban lesz olyan klubülésünk, ahol szokatlan promóciókról hozunk példákat a világ minden tájáról. Gyakran áll a trade marketinges a probléma előtt, hogy mivel nyerje el a vásárló érdeklődését, ami még nem „lerágott csont”, ugyanakkor kivitelezhető megoldás. De az is lehet, hogy a klubülésen olyan ötleteket is hall, amelyeket majd egy későbbi tervben valósít meg.

Bemutatjuk a legújabb trendeket, megoldásokat a POS, POP eszközök, in-store megoldások kivitelezése területén. A trade marketinges ugyan nem kell nyomdatechnikai szakember, vagy informatikus, vagy profi beszerző legyen, mégis jó, ha ismeri a legújabb megoldásokat a területén.

A trade marketinges és értékesítési vezető nem csak a szűken vett területén kell profi legyen, hanem jó, hogy ha a munkáját, gondolatait is hatékonyan, kreatívan szervezi. Ehhez mutatunk hasznos és érdekes megoldásokat a grillpartival egybekötött klubülésen.

A klubtagok és érdeklődők mindig várják azt a klubülést, ahol piaci tendenciákat hallhatnak az elmúlt évről a Nielsen, a GfK, a dunnhumby és a Supershop jóvoltából.

A 2016-os évet, a szokásainknak megfelelően ismét egy tartalmas és jó hangulatú „Szerelmem a trade marketing” konferenciával indítjuk.
A 2016 februári konferenciánk az értelem és érzelem a trade marketingben témáját járja körül. Tudjuk, hogy a vásárlói döntések óriási része tudattalan. Vajon mit tudunk kezdeni ezzel az információval? Külföldi és hazai szakemberek segítenek a kérdést megválaszolni.
Amellett, hogy gazdagíthatjuk ismereteinket a trade marketing világáról, reméljük, kellemes időtöltést is biztosítunk!
Bízunk benne, hogy 2016. február 18-án, csütörtökön ismét találkozhatunk!

Helyszín: BKIK (1016 Bp., Krisztina krt. 99. VI. em.)
Időpont: 2016. február 18., csütörtök 9,30 – 17,30

A februári konferencia előtt érdemes klubtagsági kártyát váltani amely azonnali kedvezményre is jogosít!
A Trade Marketing Klubhoz való csatlakozáshoz kérjük töltse ki az online jelentkezési lapot

A Klub eseményein való részvétel feltételei:
• Éves bérlet: 36 000 Ft+áfa/fő. Az éves bérlet a tagdíj befizetésétől számított 1 évig érvényes, így a klubtagság az év során bármikor megköthető.
• Ha valaki csak egy-egy ülésre látogat el: 12 000 Ft+áfa (kivétel a szeptemberi klubülés).

Még az első klubülés előtt is érdemes klubtagsági kártyát váltani!, amely számos kedvezményre jogosít!
A klubtagság előnyei:
• EDC-TMK kedvezménykártya ajándékba
• Két darab, éves tagsági rendelése esetén a harmadikat ingyen adjuk!
• 20% kedvezmény a Trade magazin által megrendezett „Az év legsikeresebb promóciója” szakmai esemény részvételi díjából
• 5 000 Ft + áfa kedvezmény a Trade magazin által megrendezett Business Days konferencia részvételi díjából
• 50% kedvezmény a Magyar Marketing Szövetség éves díjából
További információval Hunyadi Enikő a +36 (26) 310-684-es telefonszámon áll rendelkezésre.

További klubülések időpontjai és helyszínei:

1.
Időpont: április 21., csütörtök 15,00–18,00
Téma: Piackutatóktól első kézből
Helyszín: BKIK tanácsterem (1016 Bp., Krisztina krt. 99. VI. em.)

2.
Időpont: június 2., csütörtök 15,00–18,00 (grillpartival egybekötve)
Téma: Az önfejlesztés jegyében – Kreatív megoldások terveink, gondolataink, időnk menedzselésére

A Klubülésre  az alábbi módokon lehet jelentkezni: – kérjük, töltse ki az alábbi jelentkezési lapot, a már klubtagsággal rendelkezők számára is szükséges a jelentkezési lap visszaküldése, mert csak így tudjuk regisztrálni őket a rendezvényre! vagy – letöltés és kitöltés után, küldje el az adatlapot kolleganőnk, Hunyadi Enikőnek részére.

3.
Időpont: szeptember 29., csütörtök 17,00–18,00
Téma: Szokatlan co-promóciók – Amikor nem bögrét adunk a termékünk mellé
Helyszín: Business Days 2016 konferencia
4.
Időpont: november 10., csütörtök 15,00–18,00
Téma: Legújabb technikák a trade marketing kivitelezésében (POP Awards 2016 díjátadóval egybekötve)
Helyszín: BKIK tanácsterem (1016 Bp., Krisztina krt. 99. VI. em.)

Az utóbbi néhány évben jól bevált, hogy a klubtagok elérhetőségét a klubon belül megadjuk, így bármikor tudnak közvetlenül egymáshoz fordulni szakmai tanácsért vagy pl. közös promóció ötletével.

Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljam továbbá a már szintén tradicionálisnak számító „Az év legsikeresebb promóciója” 2015 versenyünket, amelyre 2016. január 10-ig lehet pályázni.
A „Az év legsikeresebb promóciója” 2015 szakmai nappal egybekötött díjátadó konferencián, 2016. április 14-én, a nyertes promóciók bemutatása mellett bemutatkozik az „Az év trade marketingese”, valamint „Az év trade marketinges csapata” is.

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna
a Trade Marketing Klub alapítói