Trade Marketing Klub 2009 ülés

Kedves Kolléga!
Az első negyedév után minden évben izgalommal várjuk a Nielsen (prezentáció letöltése) és a GfK (prezentáció letöltése) piackutatók elemzéseit arról, hogy milyen változások történtek a magyar piacon:

Hogyan alakultak az egyes értékesítési csatornák, hálózatok eredményei?

  • Kik a nyertesek, ha vannak ilyenek?
  • Kik a túlélők?
  • Kire érdemes legjobban odafigyelni?
  • Hogyan változtak a vásárlók szokásai?
  • Milyen tendenciák vetíthetők előre?

A most következő Trade Marketing Klubülésen nem csak a tavalyi év jellemzőit tudjuk megmutatni, hanem már abba is kapunk bepillantást, hogy a gazdasági válság milyen hatást gyakorolt 2009 első negyedévének eredményeire.
Olyan adatokat hallhatunk „első kézből”, amelyek így átfogóan most hangzanak el először. Mivel az előadások nem publikusak, az adatokat írásban nem fogjuk tudni kiadni, de jegyzetelni természetesen lehet.

A klubülés időpontja: 2009. április 23. csütörtök, 15,00 óra (klubzárás várhatóan 18,30 óra)

A klubülésre ezúttal különleges helyszínre invitáljuk Önt, még pedig a Zwack Múzeumba (Budapest, Soroksári út 26.)! Mivel a helyszínen termék kóstolót is tartunk, javasoljuk, hogy aki teheti, ne autóval jöjjön.

Ízelítőül:
„Das ist ein Unikum!” kiáltott fel II. József Habsburg császár, amikor először ízlelte meg dr. Zwack gyógynövénylikőrét, és ezzel egy csapásra az ország majdani legnépszerűbb italának névadója lett.
A Zwack család és az Unicum históriáját ismerhetik meg a Zwack Múzeumban, amely most először szolgál a TMK Klubülés helyszínéül.
A keserű italokon túl a Zwack Izabella Borkereskedés egy karakteres, kézműves borászának remek boraival ismerkedhetnek meg a szakmai programot követően: a Kislaki Bormanufaktúra borásza és tulajdonosa, Légli Géza mutatja be remek borait.

Légli Géza a bormanufakturális: Természet, természetes, természetesen
A Légli család életében mindig fontos szerepet játszott a szőlő és a bor, így nem is lehet azon csodálkozni, hogy Géza jövőjét is a bor körüli tevékenykedésben látta édesapja. Igen ám, de ő sosem szerette, ha megpróbálnak „ráerőltetni” bármit is, így nem engedett a nyomásnak, és agyagedények készítésére adta a fejét. Aztán teltek, múltak az évek, már senki sem próbálta őt győzködni, s mikor már nem volt „kötelező”, egyre jobban kezdte birizgálni fantáziáját a bor.
Ekkor önálló, ám annál tudatosabb döntést hozott, s belevágott borászjövőjének megtervezésébe. Szőlőterületet vásárolt, illetve telepített, majd 4-5 éven keresztül eladásra termelt szőlőt.
Fontos tanulóévek voltak ezek, melyek nélkülözhetetlen tudnivalók birtokába juttatták őt. Aztán elérkezett a 2006-os évjárat, melynek terméséből elkészülhettek az első borok. A fő „csapásirány” a Jánoshegyi Merlot és a Vitéz Chardonnay (két dűlőszelektált bor) volt ebben az évben, de – ezen borok folytatásai mellett – a 2007-es évjárat, egy nagyszerű Kislaki rosé és egy Kislaki pirosbor formájában is testet öltött. Géza filozófiája egyszerű és logikus:
„Természetközeli szőlőtermesztés és természetes, kézműves borok készítése.”

Aki már Trade Marketing Klubtag, annak a részvétel természetesen ingyenes, de kérjük, hogy ez esetben is küldje el jelentkezési lapját (26/300-898 faxszámra Kása Éva nevére), mert a létszám korlátozott.
Aki még nem klubtag, még nem késő jelentkezni, amit megtehet a mellékelt nyomtatványon vagy pedig részt vehet az egyszeri díj kifizetésével is.

A jelentkezési határidő: 2009. április 17.

Szeretettel várjuk a Klubban!

Csiby Ágnes (Instore Team Kft.)
Havasiné Kátai Ildikó
Hermann Zsuzsanna (Trade magazin)
Házi Zoltán (BKIK)