TMK klubülés: Piackutatóktól első kézből
2017. április 27.

Dátum: 2017. 04. 27. 15:00

Kedves Kolléga!

A trade marketingesek, értékesítési vezetők körében mindig nagyon népszerű az áprilisi Trade Marketing Klub, amikor több különböző piackutató szemszögéből láthatjuk, hogy mi történt a kereskedelemben az előző évben.

A Nielsen és a GfK piackutató vezetői beszámoltak arról, hogy milyen tendenciák jellemezték 2016-ban a hazai FMCG piacot, a kereskedőket, a kategóriákat, a márkákat, a fogyasztói elvárásokat.

Megismerhettük a legfrissebb adatokat és rákérdezhettünk a piackutatók becsléseire, várakozásaira is az előttünk álló változásokkal kapcsolatban.

Előadóink:
Kozák Ákos, ügyvezető igazgató, GfK
Szűcs-Villányi Ágnes, értékesítési vezető, Nielsen
Kui János, senior product consultant, GfK
Homonnai Balázs, kereskedelmi kutatásokért felelős vezető, Nielsen

Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. emeleti tárgyaló (A Krisztina körúttal párhuzamos Gellérthegy utcában könnyű parkolni).

A Trade Marketing Klub alapítói:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna