SuperStore 2017

SuperStore 2017

Legyen az Ön boltja is SuperStore 2017!

A Trade magazin és a Trade Marketing Klub újra meghirdeti a SuperStore versenyt Magyarországon!

A versenybe benevezhet minden Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pont, ahol a koncepciónak leginkább megfelel a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az áru bemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is.
Fontos kritérium, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhatnak.
Az üzletek profiljában nincs megkötés, egyes kategóriákban az élelmiszerbolt együtt versenyezhet egy ruházati bolttal, nemzeti dohánybolttal, vagy akár patikával. Minden pályamunkával kapcsolatosan benyújtott nevezés, fotó vagy látványkép kiállításra kerül a Business Days 2017 konferencia ideje alatt, a helyszínen, valamint a Trade magazin honlapján.

Nevezés

A versenyben részt vehetnek lánchoz tartozó és független boltegységek, értékesítési pontok is, akár újonnan épült, akár átépített boltok. Nevezhetnek bolttulajdonosok vagy bérlők, akár gyártói márkatulajdonosok, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.
Nevezési díj: 49 000 Ft + áfa / pályázat
Minden további nevezés 39 000 Ft + áfa / pályázat

Díjak

• A kategóriagyőztesek viselhetik és kommunikálhatják a SuperStore 2017 címet
• a Trade magazin által biztosított PR megjelenések.

Elbírálás

A nemzetközi szakmai zsűri 13 boltkategóriában ítéli oda a SuperStore díjakat, valamint a Store of the Year-díjat, amellyel a győztesek korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével viselhetik az elnyert címet.

A szakmai zsűri elbírálási szempontjai:

• Összhatás
• Koncepció és megvalósítás összhangja
• Eredetiség, kreativitás
a
A facebook oldalon megjelenő pályázatok közül a legtöbb szavazatot kapott nevezés közönség díjban részesül.
A szakmai zsűrizésre augusztus végén kerül sor, a SuperStore-okra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes eredményhirdetés keretében derül fény.

Pályázatok benyújtási határideje: 2017. június 30.

Nevezési kategóriák:

– hipermarket
– szupermarket
– diszkont
– drogéria
– szakbolt – food
– szakbolt – non-food
– szakbolt – non-FMCG
– nemzeti dohánybolt
– pop-up store
– shop-in-shop
– franchise bolt
– kisbolt
– benzinkúti shop

Jelentkezés:

Pályázó adatai

Pályázat neve*:

Pályázó (cég) neve*:

Közös nevezés esetén a további pályázók neve*:

Pályázó cég levelezési cím*:
Pályázó cég számlázási cím*:
Telefon*: Fax*:
E-mail*: Website*:
Kontaktszemély*: Beosztása*:
Közvetlen telefon*: Közvetlen e-mail*:
Pályázati kategóriák
Hipermarket:
Szupermarket:
Diszkont:
Drogéria:
Szakbolt-Food:
Szakbolt-non-food:
Szakbolt-non-FMCG:
Nemzeti Dohánybolt:
Pop-up-Store:
Shop-in-Shop:
Francishe bolt:
Kisbolt:
Benzinkúti shop:

Pályázat lényege*:

A koncepció célja, célcsoport-meghatározás*:

Kreatív és innovációs tartalom, egyediség, stílus*:

Eddig elért eredmények*:

Kommunikációs támogatás*:

Technikai paraméterek*:

A pályamunka megtekinthető (cím): nem kötelező, amennyiben a pályázat tárgya időszakos, ebben az esetben kérjük megjelölni az elérhetőség idejét:*:

Képek (Javasoljuk illusztrációk csatolását a pályázathoz!)

Feltölthető formátumok: gif, png, jpg, jpeg

A képeket maximum 5 db, maximum 5 MB méretig a nemeth.laszlo@trademagazin.hu e-mail címre is elküldhetik, az ezt meghaladó méret esetén postai úton a 1037 Budapest, Bécsi út 269. címre Németh László nevére.

Egyéb

Dátum*: