Az év legsikeresebb promóciója 2013

A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor gyártói között „Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.

Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud.
A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2012. október 1. és 2013. december 31. között megvalósultak.

Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:

ÉLELMISZER
ITAL
NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
HORECA
KERESKEDELMI
ONLINE
ZÖLD (KÖRNYEZETBARÁT)
Promócióverseny_2013_final

A nevezési adatlap letölthető és kitölthető az alábbi

L_I_N_K_E_N

vagy kérhető a marketing@trademagazin.hu címre küldött e-maillel.
A versenybe nevezett promóciók sikeréről, kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek. A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!

A nevezéseket, kérjük, hogy 2014. január 20-ig küldjék el online vagy a következő címre:marketing@trademagazin.hu

Nevezési díj: 29 900 Ft + áfa, amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.

A nyertesek értékes díjakat és ajándékokat kapnak. A kategóriák díjazottjain túl különdíjasokat is hirdetünk.

A részletekről érdeklődjön elérhetőségeinken!

A pályázat kiírója:
Trade magazin
Együttműködő partner:
Nielsen
A rendezvény szakmai támogatói:
TMK Popai