Novembertől már logó mutatja a SuperStore helyeket!

A Trade magazin és a Trade Marketing Klub idén először hívta versenyezni a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át, a nemzeti dohányboltokig, sőt, például a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.

A 2015. évi versenyre közel 20 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A július 31-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt Dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Mariola Wolters, a Hall of AIM tulajdonosa, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, valamint a versenyt kiíró Trade Marketing Klub alapító tagja, Havasiné Kátai Ildikó és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.

A magas színvonalú pályamunkák 2015. szeptember 29-október 2. között bemutatásra kerültek az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is, ahol négy nap alatt 530 résztvevőnek volt lehetősége megtekintetni a nevezéseket a pályamunkákból erre a célra gyártott totemállványokon. Az eredményhirdetésre 2015. október 1-jén, a konferencia gálavacsoráján került sor. A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a zsűri tagjai személyesen gratuláltak a helyszínen a kategóriák nyerteseinek, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló aranytömböket.

DSC_6004     small_740_3nap

A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékelési pont átvehette a Store of the Year Hungary 2015 díjat is.

A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével használhatják.

SuperStore 2015 nyertesei:

Pályázati kategóriák Pályázó neve Természetben megtalálható
Szupermarket SPAR Magyarország Kft. Budapest, Alkotás utcai 170. számú Spar üzlet
Hipermarket SPAR Magyarország Kft. Szekszárd, Tartsay utcai 5460. számú Interspar áruház
Diszkont ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. Budapest, Tűzoltó utcai Aldi üzlet
Francishe VITAMIN SZALON Kft. Szeged, Tímár utcai Vitamin Szalon üzlet
Szakbolt non-food BENU Magyarország Zrt. Budapest, Blaha Lujza téri Benu Csillag Gyógyszertár
Shop-in-Shop NESTLÉ Hungária Kft. és BÉFLEX Zrt. közös nevezés Budapest, Nescafé Dolce Gusto Shop-in-Shop
Pop-up Store COCA-COLA Magyarország Kft. és  LAURITZEN Instore Kft. közös nevezés Budapest, Millenáris parki Coca-Cola Pop-Up Store

És itt letöltheti a SuperStore 2016 pályázati feltételeit!

További információ:

www.trademagazin.hu/rendezvenyek és info@trademagazin.hu