Az intellektuális trade marketinges – Mit és miért olvassunk, ha még jobb trade marketinges akarunk lenni?
2013. november 7. csütörtök 3 óra

Kedves Kollégák!

Biztosan mindannyian részt vettek már jobbnál jobb (és néha kevésbé jó) szakmai tréningeken. Sokszor lehet az az érzésük, hogy „nekem vajon még mit tudnak tanítani?”. Aztán kiderül, hogy a tréningen elhangzott egy-két vagy akár több olyan ötlet, ismeret, ami részben vagy egészben újdonság volt és elindított egy gondolatmenetet, ami a későbbiekben hasznosnak bizonyult.
De mi történik két tréning között?
És mi történik azokkal, akiknek a cége nem teheti meg, hogy folyamatosan tréningelje a dolgozóit vagy nem minden munkatársnak jut a tréningből?
Vagy hiába a sok tréning, ha valami másra is kíváncsiak lennénk?
A Trade Marketing Klub tagjai, látogatói között nagyon sokan vannak, akik szeretnének folyamatosan fejlődni és nyitottak minden újdonságra, ami személyes és szakmai fejlődésüket szolgálhatja.

Nekik terveztük az idei év utolsó Klubülését, ahova előadónak meghívtuk
Pongor-Juhász Attilát, a Pongor Üzleti Bestseller Könyvkiadó alapító-ügyvezetőjét, a Milliomos észjárás c. bestseller könyv szerzőjét.
Matthieu VIOLET, SPRM Président, MARIN'S Central Europe

Pongor-Juhász Attila folyamatosan kutatja és feltérképezi az amerikai és nyugat-európai üzleti szakirodalmat és olyan könyveket hoz Magyarországra, amely pénzzé tehető szakmai ismereteket, újdonságokat mutat be, méghozzá „emészthető”, gyakran nagyon olvasmányos formában.
Megkértük Attilát, hogy beszéljen azokról a könyvekről, amelyek a trade marketingesek, értékesítési vezetők, marketingesek számára lehetnek nagyon hasznosak, de nem csupán az üzleti életben, hanem saját személyes fejlődésük területén is.

A klubülés időpontja és helyszíne:
2013. november 7. csütörtök 3 óra
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. VI. emeleti tárgyaló

JELENTKEZÉSI LAP

Az év utolsó klubülése rendkívüli eseménye
a POPAI Awards 2013 POP verseny ünnepélyes díjkiosztója.

A nevezők a tapolcai Business Days Konferencián állították ki displayeiket, ahol a konferencia résztvevői, az FMCG és számos más iparág vezetői, döntéshozói zsűrizték a pályamunkákat.
A kategória győztesek munkái részt vehetnek a Düsseldorfban 2014 februárjában tartandó POPAI Global Awards világversenyen, a nemzeti győztesek viadalán, ahol korábban az egyik kategóriában magyar győzelem született!
A POPAI Awards támogatója az FM Logistic.

Kérjük, amennyiben részt kíván venni a klubülésen, töltse ki az online jelentkezési lapot vagy nyomtassa ki a mellékelt jelentkezési lapot és küldje vissza. Jelentkezési szándékát 2013. november 4-ig teheti meg!

Amennyiben Ön Klubtag, kérjük, hogy ez esetben is küldje el jelentkezését, mert csak így tudjuk a részvételt biztosítani.

Egyúttal mellékelten küldjük a jövő évi programunk tájékoztatóját is, hogy kedvezményes regisztrációját időben megtehesse.

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői
.