Business Days 2016

Business Days 2016

HÍRDETÉS

TÉNYEK ÉS VÉNYEK

Éves nagyvizit az FMCG-piacon

Tapolca, Hotel Pelion 2016. szeptember 27–30.
Az FMCG-piac legnagyobb hazai konferenciája, közel 100 előadóval, több mint 500 szakmai döntéshozóval – magyar-angol nyelven

VIP TÉMÁNK: EGÉSZSÉGES TERMÉKEK

 s

ÖSSZEFOGLALÓ
OSSZEFOGLALO_video

AA
10 PERC 10 ÉV
10_ev_video

 

INTERJÚK – INTERVIEWS kattintson – click on

Képtalálat a következőre: „interview”
Szeptember 27., kedd ÁLLAPOTFELMÉRÉS –
Fotók és videók/Photos and videos!

13.00–15.00 Orvosi konzílium – Allergológusok, dietetikusok, pszichológusok és a fogyasztók?

Egészségtudatosság, és ami mögötte van

Moderátor: Benedek László tulajdonos-ügyvezető, Brand Care
Az egészségtudatosság az általános műveltség része

Egy beteg társadalom semmilyen versenyben nem tud érvényesülni és végzetesen lemarad

Előadó: Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár, a PTE Marketing és Turizmus Intézet igazgatója
Az egészség-megatrend és a fogyasztók vágyai

A kerekasztal-beszélgetés további résztvevői:

Antal Emese dietetikus, szociológus, a TÉT Platform Egyesület szakmai vezetője
Kiss-Tóth Bernadett dietetikus, Nestlé, és magyar küldött, Európai és Nemzetközi Dietetikus Szövetség (EFAD és ICDA)
Prof. dr. Nékám Kristóf allergológus és klinikai immunológus, Magyar Allergia Szövetség
Dr. Purebl György klinikai igazgatóhelyettes, Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet és elnök, Magyar Pszichiátriai Társaság

A beszélgetésben és a konferencián is részt vesznek a Lánchíd Klub tagjai:

Hovánszky László elnök (Metspa); Baja Sándor (Randstad); Benedek László (Brand Care); Dr. Dr. Boros Péter (Laurel); Csongovai Tamás (Delega); Fazekas Endre (Sió-Eckes); Fekete Zoltán (Márkaszövetség); Földesi György (Binzagr); Gyenes András (Magyar Telekom); Házi Zoltán (Nagybani Piac); Hermann Zsuzsanna (Trade magazin); Justin István (APIS); Kedves Ferenc (PPF); Kozák Ákos PhD. (GfK); dr. Köves András (NT); Kujbus Tibor (Reál); dr. Miklósvári Géza (MGYÜSZ); Poór Zoltán (GoodMills Group); Rácz József (Prémium Kert/Vitaminszalon); Seregi György (Sandoz); Sófalvi Attila (Tchibo); Sóskuti György (Nestlé); Soltész Gábor (Ostorosbor); Soltész Gergő (FHB/Ostorosbor); Strasser-Kátai Bernadett (Real Nature); Szalókyné Tóth Judit (Nielsen); Székács Tibor (Aldi); Tóth Zoltán (MindZ Design); Vuleta Zsolt (Borsodi); Zsinkó Bálint (Zwack Unicum); dr. Andics Jenő; dr. Csirszka Gábor; dr. Fischer Béla; Krizsó Szilvia; Kuti Ferenc; Magyar Péter; Matus István; Murányi László; Saltzer Kornél; Szilágyi László; Tarsoly József; dr. Tímár Imre

15.00–15.30 Látogatási idő

15.30–17.30 Orvoslátogatói javaslatok – Hogy kommunikáljunk hatékonyan?
Mit, mivel, hogyan hisz el leginkább a fogyasztó?

Moderátor: Baja Sándor ügyvezető igazgató, Randstad Hungary és Randstad Romania
Orvoslátogatási javaslatok – Hogyan kommunikáljunk hatékonyan! Mit, mivel, hogyan hisz el leginkább a fogyasztó!

Előadók:
Dr. Szabó András tulajdonos, webbeteg.hu
Fussak vagy olvassak? Egy laktózintoleráns elmélkedése a tej körül
Mekler Anita partner, PricewaterhouseCoopers
Új genereáció, új fogyasztó, új válaszok – Mit eszünk ma?
Geszti Péter reklámszakember
Egészséges? Kit érdekel? Márkák és fogyasztók az őrület határán
Pellion Ágnes kommunikációs vezető, The Coca cola Company
Kategória üzenetek az integrált kommunikáció tükrében

17.30–20.00 Csoportterápia önkénteseknek

20.00– Esti beöntés Vacsora, Rúzsa Magdi: Magdaléna dalest, tombola

Szeptember 28., szerda – kivizsgálásFotók és videók/Photos and videos!

9.30–11.00 Röntgen – Makrogazdasági blokk, I. rész
Gazdasági folyamatok átvilágítása itthon és a nagyvilágban

Moderátor: Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő

Előadók:

Jaksity György elnök, Concorde
A negatív kamatok gazdasági hatásai
Phd. Juhász Anikó főigazgató, Agrárgazdasági Kutató Intézet
Piaci kríziskezelés uniós gyógyszerekkel (Az AMTF működésének tapasztalatai)

A kerekasztal-beszélgetés további résztvevői:

Soltész Gergő tanácsadó, FHB
Virág Barnabás ügyvezető igazgató, Magyar Nemzeti Bank

11.00–11.30 Látogatási idő

11.30–13.00 Teljes vérkép – Makrogazdasági blokk, II. rész
Szervezetek, határok, értékek

Moderátor: Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő

Előadó:
Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes-államtitkár, Földművelésügyi Minisztérium
Kateryna Edelshtein ügyvezető igazgató, Nielsen
Diagnózis a magyar üzleti környezetről és a fogyasztói közérzetről

A kerekasztal-beszélgetés további résztvevői:

Fekete Zoltán főtitkár, Márkaszövetség
Házi Zoltán elnökségi tag, Országos Kereskedelmi Szövetség és osztályelnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Kereskedelmi Osztály
Süle Katalin elnök, NAK Zala megye
Szöllősi Réka ügyvezető igazgató, Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetsége

13.00–14.00 Kórházi kosztoló

14.00–15.30 Gyomortükrözés – Kereskedelmi blokk, I. rész
Kereskedelem aktualitásai és a piaci környezet változásai

Moderátor: Szalókyné Tóth Judit marketing és kommunikációs régió igazgató, Nielsen Európa

A kerekasztal további résztvevői:

Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann
Gyelán Zsolt
elnökhelyettes, CBA és ügyvezető igazgató, Partner Log
Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató, Spar
Jean-Sébastien Blum
frissárú központi beszerző, Metro
Hovánszky László
ügyvezető igazgató, Metspa
Kujbus Tibor
ügyvezető igazgató, Reál
Lucenkó Viktória
innovációs igazgató, Auchan
Noszlopy Zoltán
beszerzési igazgató, CBA és ügyvezető igazgató Partner Log
Pálinkás Zsolt
működési ügyvezető igazgató, Tesco
Székács Tibor ü
gyvezető igazgató, Aldi
Tóth Géza
vezérigazgató, Co-op Hungary

Előadó:
Novák Péter ügyvezető igazgatóhelyettes, Sky Marketing
Egészséges reputáció – A COOP egyedi vásárlói kapcsolatépítése az olimpia kapcsán
Daniel Lopez Uran marketingmenedzser, in-store megoldások, CHEP
Profitnövelő raklapok

15.30–16.00 Látogatási idő

16.00–17.00 Biopszia – Kereskedelmi blokk, II. rész
Mintavétel a kereskedelmi rendszereinek mélyéről

Moderátor: Csongovai Tamás tulajdonos, Delega
Könnyebb komolyan gondolni, mint tenni érte

A kerekasztal-beszélgetés további résztvevői:

Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann
Hovánszky László ügyvezető igazgató, Metspa
Kujbus Tibor ügyvezető igazgató, Reál
Lucenkó Viktória innovációs igazgató, Auchan
Noszlopy Zoltán beszerzési igazgató, CBA és ügyvezető igazgató Partner Log
Várkonyi Krisztina food beszerzési vezető, SPAR Magyarország

Előadó:  Dr. Boros Péter stratégiai és üzletfejlesztési igazgató, Laurel
Megtérülő innovációk a kereskedelemben

17.00–17.30 Látogatási idő

17.30–18.30 Terheléses EKG – Kereskedelmi blokk, III. rész
Hatékony fizetési megoldások

Moderátor: Dr. Boros Péter stratégiai és üzletfejlesztési igazgató, Laurel
Hogyan jutottunk el a pengőtől a mobiltelefonig?
Előadó: Eölyös Endre igazgató, MasterCard Europe
Merre van előre? Egy kereskedő dilemmái a kártyás fizetések körül

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Nyeste Marina szabályozási tanácsadó, Nemzetgazdasági Minisztérium
Flórián László ügyvezető igazgató, Rossmann
Gyelán Zsolt elnök-helyettes, CBA és ügyvezető igazgató, Partner Log
Méth András üzletfejlesztési vezető, MasterCard Europe
Mondovics Péter marketing vezető, MasterCard Europe

18.30–20.00 Infúzió bekötés

20.00– Éjszakai ügyeletKerti parti és meglepetésprogram, Az Év kerekskedője díjátadó, Geszti Péter – Létvágy koncert, tombola

Szeptember 29., csütörtök Fekvő és  járóbeteg-ellátásFotók és videók/Photos and videos!

9.30–11.00 Kardiológia – Márkaszövetségi blokk
Szívre ható gyártók, szívhez szóló márkák

Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Magyar Márkaszövetség

Előadók és a kerekasztal-beszélgetés résztvevői:
Berényi Attlia vezérigazgató, PepsiCo
Burján Csaba Food Solutions üzletág igazgató, Unilever
Dr. Fábián Ágnes alelnök, Magyar Márkaszövetség és elnök, Henkel
Fenntarhatóság a Henkel szívügye
Giacomo Pedranzini vezérigazgató, Kometa’99
Őszintén, felelőséggel
Jean Grünenwald ügyvezető igazgató, Nestlé
Nestlé: jó étellel teljes az élet
Szautner Péter vezérigazgató, FrieslandCampina
Fenntartható márkastratégia – Célok és kihívások a tejiparban

11.00–11.30 Látogatási idő

11.30–13.00 Gasztroenterológia – VIP témánk I.: Az egészségtudatos táplálkozást szolgáló termékek
Termékpálya-áttekintés: piaci előnyök és hátrányok

Moderátor: Strasser-Kátai Bernadett tulajdonos-ügyvezető, Real Nature

Előadók és a kerekasztal-beszélgetés további résztvevői:

Csillag-Vella Rita ügyfélkapcsolati igazgató, GfK
“Nem kell mindig kaviár” – Jót enni vagy jól enni?
Laszlovszky Gábor, Kétszeri Dávid és Krázli Zoltán közös előadása
Az vagy amit megeszel és amit beviszel
Palotai Kinga országos kiemelt ügyfélmenedzser, Bayer
A Bayer új csatornákban

A kerekasztal-beszélgetés további résztvevői:
Ádám Attila kereskedelmi igazgató, GA FOOD
Birtalan Ildikó tulajdonos, NoCarb
Burján Csaba foodsolutions üzletág igazgató, Unilever
Mészáros Krisztina cégvezető, VitaFood
Dr. Panker Ádám közigazgatási tanácsadó, OGYÉI
Dr. Rákóczi János kereskedelmi igazgató, eisberg

13.00–14.00 Kórházi kosztoló

14.00–15.30 Dermatológia – VIP témánk II.: Non-food márka blokk
Egészségre vigyázó termékek a háztartási vegyi áru és kozmetikumok piacain

Moderátor: Fekete Zoltán főtitkár, Magyar Márkaszövetség

Előadó:
Barta Mónika ügyfélkapcsolati igazgató, Nielsen
Magyar fogyasztók az egészséges életmód és a tudatos fogyasztás nyomában

A kerekasztal-beszélgetés további résztvevői:

Németh Ottó ágazati igazgató, Henkel
Tóth Balázs tulajdonos-ügyvezető, Target Sales Group
Venter Zoltán ügyvezető igazgató, SCA Hygiene Products
Kéri-Horváth Nelly customer team leader, Unilever

15.30–16.00 Látogatási idő

16.00–17.00 Pszichiátria – Kommunikációs blokk
Üzenetek célba juttatása a hagyományos és virtuális térben

Moderátor: Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő

Előadók:
Vágyi Erik kutatási igazgató, TNS Hoffmann
Neked mitől hatékony a reklámod?
Zab Gábor marketing igazgató, Heineken
“If You Drive, Never Drink” – a Heineken a Forma 1-ben
Lukács Csaba ügyvezetőigazgató, atmedia
Ki gondolta volna, hogy a tévé ennyire hatásos?
Wim Wouters kreatív igazgató, DS Smith / more from less
Vakfolt volt – színfolt lett

17.10–18.30 Szülészet – Kihelyezett Trade Marketing Klubülés
Szokatlan co-promóciók – amikor nem bögrét adunk ajándékba

Moderátor: Csiby Ágnes elnök és Havasiné Kátai Ildikó főtitkár, POPAI Magyarország Egyesület

Előadó: S. Takács Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Strategic Scope Kommunikációs Ügynökség
FMCG Worldwide – Egy hírlevél tükrében

18.30–20.30 Csoportterápia önkénteseknek

20.30– Szemészet és fül-orr-gégészet  – Gálavacsora, Életműdíj-átadó, SuperStore 2016 díjátadó és Vegas Show Band zenés mulatság

Szeptember 30., péntek RehabilitációFotók és videók/Photos and videos!

9.00–10.00 Otthonába bocsátjuk – Kijelentkezés a szállodai szobákból

10.00–13.00 Zárójelentés Cégvezetői útravaló

Moderátor: Krizsó Szilvia kommunikációs szakértő
Előadók:
Zólyomi Zsolt biológus, parfümőr, „az Orr”
Dr. Csernus Imre pszichológus
Rudolf Péter szinész

Támogatók:

absulot_gift   Aldi   Alfa_Romeo_Logo   Almdudler_Fruitfull   atmedia   Bacardi_Primary_Logo_CMYK   canter logo   cba   Chep_logo_white   Coca cola Coop  detki2015   DSSmith_120×120   Edenred_corp   eisberg_Logo   Fiat  FHB   gfk   logo_szlogen   GS1 Hungary logo R_CMYK     Névtelen   Jeep_logo_black   kometalogo_vektoros   kunsag_szesz_matyas_logo_kesz   laurel   Magnesia logo positiv  magyarbrandsJOmagyarbrandsJO  Magyar Posta   martini_logo_2015   mastercard   moy2016_120  nestle   NoCarb-logo      ostoros    PANYOLAI_PALINKAK_120   pepsi     Popai   poy_uj PWC  reinas   rossmann-irott-logo-CMYK   spar25   superbr      Tesco   unilever      zewa_2015