Az év promóciói 2008

A Trade magazin versenyt hirdet az FMCG szektor gyártói között
„Az év legsikeresebb promóciója” díjáért.

Nevezni az FMCG promócióban szereplő termék gyártója és/vagy a promóció kivitelezője tud.
A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2007. november 1. és 2008. október 31. között megvalósultak.

Nevezni az alábbi főkategóriákban lehet:

  • Élelmiszer
  • Ital
  • Non-food (háztartási vegyiáru és kozmetika)

A nevezési adatlap letölthető vagy online kitölthető az oldal alján lévő űrlappal vagy kérhető az info@trademagazin.hu címre küldött e-maillel.
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként a kereskedelmi láncok képviselői döntenek. Az alkalmazott promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri bírálja el. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevétel növekedést hozóval!

A nyertesek értékes díjakat és ajándékokat kapnak. A kategóriák díjazottjain túl abszolút győztest is hirdetünk.

A verseny kiírója és szervezője:
Trade Magazin

Együttműködő partner:
Nielsen

Szakmai támogatók:
Trade Marketing Group, POPAI

A díjátadó főszponzora:
Budapest Congress & World Trade Center

A díjátadó szponzora:
RewArt