AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA SZAKMAI NAP ÉS DÍJÁTADÓ 2018
2019. április 11.

AZ ÉV LEGSIKERESEBB PROMÓCIÓJA SZAKMAI NAP ÉS DÍJÁTADÓ 2018 <br> 2019. április 11.
Már nem kell sokat várni, hogy kiderüljön, tavaly mely márkák nevéhez köthetők az FMCG piac legsikeresebb promóció.

A versenyfelhívásra 6 kategóriában 29-en adták be pályázatukat. A versenyt 9-tagú szakmai zsűri támogatja és értékeli a nevezéseket, valamint a Kantar-Hoffman piackutató a promóciók célcsoportja szerint 4 fókuszcsoportkutatást készít, ahol a vásárlók mondják el tapasztalataikat, meglátásaikat a pályázatokban szereplő promóciókról.
Az eredményeket egy egész napos szakmai konferencián tárjuk a nyilvánosság elé, és természetesen a nyertesek be is mutatják a pályázatukat.
A szakmai napra a nyertesek prezentációi mellett további hasznos előadásokkal készülünk.

Ha kíváncsi, hogy
– a generációs különbségek hogyan követhetők nyomon a promóciós elvárásokban,
– miért kell wow-élményt nyújtani az ügyfélszolgálatban,
– miért lehetünk biztosak abban, hogy a kommunikáció a promócióknál is a siker kulcsa vagy a kudarc meghatározója,
– hogyan lehetne a veszteséget termelő prómóciókat újragondolni, és csak a profitnövekedést támogatókat megvalósítani,
– mire büszke Ms Trade Marketing és az Év Trade Marketing Csapata, amivel kiérdemelték a címet 2018-ban,
– és mely promóciók voltak az év legjobbjai,
akkor nagy szeretettel várjuk „Az év legsikeresebb promóciója” verseny szakmai nappal egybekötött díjátadójára.

Részvételi díj: 49 900 Ft+áfa/fő
Jelentkezési határidő: 2019. április 5.
Helyszín: Hotel Aquincum (1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.)

8.30–9.00 Érkezés és köszöntő
9.00–9.20 Generációs elvárások – Steigervald Krisztián ügyvezető igazgató, Emocionális Marketing
9.20–10.40 Promóciós pályázatok értékelése 1. rész Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann –
Online/Digitális, Ital és HoReCa kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása
10.40–11.10 Kávészünet
11.10–11.30 Wow! – élmény az ügyfélszolgálaton, hazai és nemzetközi példák – Fülöp Anita ügyvezető tulajdonos, Call To Action Hungary
11.30–11.50 Tudatosítsd, hogy élvezi – avagy a promóció sikerének titka a kommunikáció – Krizsó Szilvia, kommunikációs tanácsadó
11.50–12.10 Amire Ms Trade Marketing büszke lehet – Laurinyecz Tünde senior trade & channel marketing manager, Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz
12.10–13.10 Ebéd
13.10–13.30 Amire a Trade Marketing Team 2018 büszke lehet – Matskási Zoltán operational marketing manager, Coca-Cola HBC Magyarország
13.30–14.50 Promóciós pályázatok értékelése 2. rész – Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Élelmiszer kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunka bemutatása
14.50–15.20 Kávészünet
15.20–16.40 Hogyan másszunk ki az árcsökkentés csapdájából – Dr. Michalis Christou ügyvezető igazgató, RetailZoom Europe
16.40–17.00 Promóciós pályázatok értékelése 3. rész – Pádár Kata client service director, Kantar-Hoffmann
Kereskedelmi és Non-food kategória eredményhirdetés, díjátadás és a nyertes pályamunkák bemutatása
17.00–17.30 POPAI, Trade Marketing Klub és Trade magazin különdíjak átadása és a nyertes pályamunkák bemutatása
17.30–18.00 Koktélbüfé és koccintás a nyertesekkel

 

Letölthető jelentkezési lap

Online jelentkezési lap

Promócióverseny díjátadó 2019. 04. 11

Név*

Beosztás

Cégnév*

Levelezési cím*

Számlázási cím*

Adószám*

Telefon

Mobil

E-mail*

Igen, jelentkezem a Promócióverseny konferenciára és díjátadó gálára, 2019. 04. 11-re. A 49 900 Ft+áfáról, a konferencia részvételi díjáról szóló számlát, kérem, küldjék el címünkre.

Pályáztam, ezért VIP vendég vagyok

Hozzájárulok, hogy a Trade magazin a rendezvénnyel kapcsolatos tájékoztatóihoz, felhívásaihoz, hírleveleihez a fentiekben megadott e-mail címemet felhasználják.
IgenNem

Hozzájárulok, hogy a Trade magazin tájékoztatóihoz, felhívásaihoz, hírleveleihez a fentiekben megadott e-mail címemet felhasználják.
IgenNem