Az év legsikeresebb promóciója 2016
2017. április 06.

Dátum: 2017. 04. 06. 09:00

Átadták „Az év legsikeresebb promóciója 2016”-díjakat

A Trade magazin szervezésében idén kilencedik alkalommal került megrendezésre a díjátadó ünnepség. Az idei megmérettetésre 6 kategóriában 40 pályamunka érkezett az FMCG piac szereplőitől.

A 10 tagú szakmai zsűri értékelése, majd a Kantar Hoffmann piackutató által 4 fókuszcsoportban történt vizsgálatok eredménye után, április 6-án, a Budavári Palota Fortuna Éttermében került sor a díjazásra. Az eseményt hagyományosan idén is egész napos szakmai program kísérte.

DSC_0309

Az év legsikeresebb promóciója 2016 eredmények kategóriánként:

Ital kategória -Promóciós pályázatok értékelése – Vágyi Erik, a Kantar Hoffmann kutatási igazgatója

AranyérmesRewart Kft. és a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Coca-Cola Netre szomjazol? 2.0
Ezüstérmes – HD Group Kommunikációs Ügynökség Kft. – Jack Daniels Virtual Reality
Bronzérmes – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.  – Szurkoljunk együtt! – EURO 2016

HoReCa kategória -Promóciós pályázatok értékelése – Vágyi Erik, a Kantar Hoffmann kutatási igazgatója

AranyérmesWe Are Reklámügynökség Kft. – Jack Daniel’s 150 Pop Up Bar
Ezüstérmes – HD Group Kommunikációs Ügynökség Kft. – Zwack Unicum kóstoltatás
Bronzérmes –Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Kinley nights

Non-Food kategória -Promóciós pályázatok értékelése – Vágyi Erik, a Kantar Hoffmann kutatási igazgatója

AranyérmesHenkel Magyarország Kft.– Party With Style!
Ezüstérmes – Target Sales Group Kft. – Inecto Naturals
Bronzérmes – SPAR Magyarország Kft. és a SPICE Communication Kft. – SPAR Kreatív koncepció

Online kategória -Promóciós pályázatok értékelése – Vágyi Erik, a Kantar Hoffmann kutatási igazgatója

AranyérmesSPAR Magyarország Kft. és a Greenroom Kft. – Regnum HentesMese
Ezüstérmes – SPAR Magyarország Kft. és a Reon Digital Kft. – Varázsvihar
Bronzérmes – SPAR Magyarország Kft. és a Greenroom Kft. – Falvédő tervező

Élelmiszer kategória -Promóciós pályázatok értékelése – Vágyi Erik, a Kantar Hoffmann kutatási igazgatója

AranyérmesFrieslandCampina Hungária Zrt. – Pöttyös – Olimpiai szurkolói kártya
Ezüstérmes – MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. – Nyerő hazai termékek
Bronzérmes – Nestlé Hungária Kft. – Nyerj egy tehenet!
Bronzérmes – Republic Group Kft.  – Bírni fogod! – Danone Actimel és Budapest Bakering

Kereskedelmi kategória -Promóciós pályázatok értékelése – Vágyi Erik, a Kantar Hoffmann kutatási igazgatója

AranyérmesRossmann Magyarország Kft. és a HumanTelex Reklámügynökség  – Horgonyt fel!
Ezüstérmes – SPICE Communication Kft. és a SPAR Magyarország Kft. – Mesébe illő osztálykirándulások!
Ezüstérmes – Rewart Kft. és a PENNY Market Kft. – Nyerjen a 20 éves PENNY-vel!
Bronzérmes- Reinas Consulting Kft. – Nyerjen és nosztalgiázzon a SPAR-ral!

Különdíjasok

TMK különdíjasNestlé Hungária Kft. – Cheerios Oats termékbevezetés
POPAI különdíjas – The Continuity Company AG és a Penny Market Kft. – Disney Pixar Plüssök

Gratulálunk minden Pályázónak!

A konferencián elhangzott előadások:

-Promóciós trendek – Csillag-Vella Rita, a GfK ügyfélkapcsolati igazgatója
-A legsikeresebb TV-reklámkampányok – Halmos Julia Csenge, a Synetiq ügyfélkapcsolati vezetője
-A siker 7 dimenziója” avagy mit láttunk az idei Euroshopon – Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország elnöke, és az Instore Team Trade Marketing Ügynökség igazgatója
-Tanuljunk a jó és a rossz online kampányokból – Südi Anna, a Neticle marketing menedzsere
-Amire Ms Trade Marketing 2016 büszke lehet – Sándor Judit, az SCA Hygiene Product trade marketing és e-commerce menedzsere
-Amire a Trade Marketing Team 2016 büszke lehet – Hornyák-Sebestyén Krisztina, a Nestlé Hungária édességkategória trade marketing menedzsere

Képgaléria

A rendezvényt támogatja:

absulot_gift   Chep_logo_white          magyarbrandsJOmagyarbrandsJO           mekkora120  poy_uj   Superbrands_MO   JOOOOtchibo   KANTAR HOFFMANN_a TNS company LOGÓ