A parfüm, az illat, mint fegyver vagy játékszer üzleti- és magánéletünkben – Időpont: 2012. június 7. csütörtök, 15-18 óra

hirdetés123456

Kedves Kollégánk!

Milyen illata van egy megbeszélésnek? Általában semmilyen. Pedig lehetne.
Vajon befolyásolhatja-e a tárgyalásom eredményét, hogy milyen illat van a szobában?
Vajon befolyásolhatja-e a tárgyalásom eredményét, hogy milyen parfüm van rajtam?
A vásárló tudatalattijára vajon hogyan hatnak az illatok? És itt ne csak egyszerűen egy kávé vagy kenyér illatra gondoljunk!

„Hozzáértő kézben az igazi parfüm veszélyes fegyver.” – olvashatjuk (VIDEO a névre kattintva) Zólyomi Zsolt, az egyetlen magyar „Orr”, parfümeur honlapján.

Ő lesz az egyik vendégünk a júniusi Trade Marketing Klubülésen, amelynek témája:
A parfüm, az illat, mint fegyver vagy játékszer üzleti- és magánéletünkben

Másik vendégünk Kassay Márta cégvezető, szintén illatokkal foglalkozó szakember.

Már megszokhatták a klubtagjaink, hogy több klubülésünkön olyan témákról is beszélgetünk, amely nem csak az üzleti életünket befolyásolja, és amelyektől még jobb szakemberek lehetünk, hanem izgalmas lehet esetleg a magánéletünkben is.
Vendégeinktől számos érdekességet tudhatunk meg az illatok felhasználásának köréből hazánkon kívül és Magyarországon.
És természetesen személyesen is kipróbálhatjuk a világ legjobb parfümházainak különleges illatait!
Az előadásokat grill parti és tortázás követi.

Időpont: 2012. június 7. csütörtök, 15-18 óra

A helyszínünk rendhagyó: a gyönyörű fákkal övezett Budai Sport Hotel teraszán fogjuk élvezni Budapest panorámáját.
Cím: 1121 Budapest, Jánoshegyi út 10503/9 hrsz. (A Jánoshegyi kilátó alatt, autóval 5 percre a Szamos Szépkilátás Cukrászdától a Normafa irányában, a Normafától további 1 km-re. GPS koordináta: 18.957600, 47.509300. Az Eötvös út felőli útvonalat kell kiválasztani. Figyelem! A Budakeszi út felől nem lehet a hotelt megközelíteni!
A Normafa után a tájvédelmi körzetbe csak engedéllyel vagy a Hotel vendégeiként lehet behajtani. Így bátran lehet egészen a hotel parkolójáig autóval érkezni, ahol a parkolás ingyenes. Megközelítés tömegközlekedéssel: a Széll Kálmán térről a 21 vagy 21A autóbusszal a Normafa végállomásig.)

A klubülés kiemelt támogatója az SGS Hungária és az InfomatiX. Kiss Ágota, az SGS fogyasztási cikkek üzletágvezetője rövid prezentációjában szintén az illatok fontosságával kapcsolatban hoz érdekességeket, hiszen Magyarországon minőségi auditálás egyik eleme is lehet a termékek illata. Balaskó Zsolt, az InfomatiX üzletágvezetője pedig olyan adatelemző rendszert mutat meg nekünk, amely képes akár több millió adatot gyorsan feldolgozni és elénk tárni olyan fogyasztói szokásokat, amelyek akár egy parfüm vásárlása esetén elősegíthetik a döntéshozatalt!

A grillparti együttműködő partnerei: Coca-Cola, Dreher, Pick Szeged, Sole-Mizo, Szamos Marcipán, Univer Products, Zewa

A klubtagsági kártya és az egyéni részvételi díj (12.000 Ft+áfa) is tartalmazza a grillparti részvételi költségét.

Kérjük, amennyiben részt kíván venni a rendezvényen, faxon vagy szkennelve küldje el a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve Kása Évának a 06-26-300898 faxszámra vagy az evi@instoreteam.hu címre 2012. június 1-ig.
Klubtagjainkat is kérjük, hogy a pontos létszám miatt küldjék el ingyenes regisztrációjukat, mert csak így tudjuk a részvételt mindenki számára biztosítani.

Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői